2013-11-18

Grattis till tio vinnare!

Tävlingen om tio CableCup Hide är avgjord. Det var en varierad samling grejer ni vill dölja; fläckar, analsalva, sexleksaker, dammråttor, kläder, socker, skulder och hela hemmet...
En CableCup Hide kan inte dölja allt det där men ett snyggare tak får ni i vilket fall!

Stort grattis till:

Karin D

Mirjam

Anna K

Mikael G

Annica

C Care Regn

Maria M

Carola L

Camilla

Carina G

________________________________________

Skicka era adressuppgifter till vittellersvart@gmail.com senast 24/11 så kommer vinsten med posten. Lämna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.


Ett stort tack till Jonas & CableCup för vinsterna, och tack till er som ville vara med!
- vs -

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Tusen tack va glad jag blir :)
    Jag mailar dig nu.
    Kram Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  2. Åh, tusen tack! Verkligen roligt! Har nu skickat iväg ett mail. :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Jag har mailat!

    SvaraRadera
  4. Hurra, vad skoj!! Tack!! Mail skickades precis =)

    SvaraRadera
  5. Tack, mail är på väg!

    Mikael Gustafsson

    SvaraRadera
  6. Tack!!! Vad roligt! Jag mailar direkt!

    Mvh Maria

    SvaraRadera
  7. Tack så jättemycket! Nu är mailet skickat!
    Karin D

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!