2013-11-26

Grattis till tre vinnare!

När Monsters Inc. kom för några år sedan blev den en favorit i vår familj, det var något helt nytt och många av replikerna sitter fortfarande som klistrade i huvudet.

I Monsters University får vi se hur det gick till när Mike och Sully lärde känna varandra, varför Randall är en fiende och hur det gick till när de så småningom blir skrämmare. En prequel till Monsters Inc. helt enkelt.

Barnen har hunnit se Monsters University flera gånger under helgen och de tycker alla att den är både rolig och spännande. Personligen föredrar jag Monsters Inc. av de två men barnen verkar gilla båda lika mycket.
©Disney/Pixar
Tävlingen om Monsters University på DVD eller Blu-ray har hunnit avslutas. Det enögde lille monstret heter Michael i förnamn och kallas Mike. Det visste de allra flesta av er.

Tre vinnare är utsedda, ett stort grattis till:

Eriika


Erika Drewke

Jessica

________________________________________

Skicka dina adressuppgifter till vittellersvart@gmail.com senast 30/11 så kommer filmen med posten. Lämna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.


Ett stort tack till Miriam & Disney för vinsterna, och tack till er som ville vara med!

Kom ihåg att ange önskat format i kommentaren om det står i instruktionerna, om ni missar det förlorar ni tyvärr vinstchansen. Det format ni anger är det ni vinner.
- vs -

4 kommentarer:

  1. Hej! tack för vinsten! har just mailat dej min adress :)
    // Eriika

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna!!

    Känner igen att en börjar bli otålig, samtidigt som en är glad för varje dag som skrutten stannar i magen. Åh va vi längtar! Slutspurten nu :)

    Ha en fin kväll <3 Jennie

    SvaraRadera
  3. Jag har skickat två mail, glömde bort att ange format i första, idag. Vad glad jag blev!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!