2013-11-19

LdB Hand Cream-varning & trött!

Touch of Sensation är en vårdande handkräm med
bomullsfröolja och extrakt av körsbärsblommor som
sveper in händer och hud i en återfuktad och
behaglig känsla. Innehåller vitamin E och provitamin

B5 som skyddar dina händer och stärker naglarna.
På bilden syns LdB Hand Cream Soft Cotton & Cherry Blossom, ur LdBs senaste serie Touch of Sensation. 

Handkrämen må komma i en fin förpackning och dofta blommigt gott men som handkräm är den skräp. Det känns som att smörja in händerna med parfymerat vatten och varför någon skulle vilja göra det har jag svårt att förstå.


En liten varning för en kass handkräm helt enkelt!

Annars är jag så trött på att vara trött och på att klaga på att vara trött men det tar ju över hela min kropp. Ögonen vill slutas och hjärnan släcker sakta ner, kroppen vill inta liggläge. 


Som det är nu längtar jag efter den där adrenalinruschen som brukar komma efter en förlossning. 

Då när man borde vara mer slut än någonsin men har en känsla av att vara oövervinnerlig.

De sägs ju att en förlossning kan jämföras med att springa ett maraton, är det samma känsla efteråt?

- vs -

5 kommentarer:

  1. Tack för varningen, ska låta bli den handkrämen!

    Fy för den där tröttheten! Jag var själv såååå trött, orkade knappt hämta posten i brevlådan 10 meter från huset, fattar inte hur jag grejade mitt arbete. Min chef sa igår att han ibland upplevde det som att han hade en zombie bland sina anställda ;) Försök vila så snart du kan :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska alltså inte köpa den där handkrämen :) Och fy17 för trötthet, det är hemskt. Jag var också såååå trött :/ Men nu är det inte länge kvar, kraam på dig!

    SvaraRadera
  3. Fy, synd på så fin förpackning:) Ja det är verkligen inte lätt att vara så trött, hoppas att du hinner vila söta du. Och hoppas att du får en riktig adrenalinrusch efter allt är "klart":) Många kramar

    SvaraRadera
  4. Har jätte svårt att hitta någon handkräm som är riktigt bra, men då behöver jag ju inte prova denna i alla fall :) Förstår hur du känner så här på sluttampen, men jag upplevde också den där känslan efteråt att på något konstigt sätt orka hur mycket som helst trots att man borde vara hur trött som helst :). Kramar

    SvaraRadera
  5. En bra handcreme ska vara fet kram Diana

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!