2013-11-04

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att det är november - kom igen ljuspynt!

Blev jag irriterad på:

Att jag har slut på böcker jag vill läsa.
Nya är beställda men den utdragna leveransen har gett mig flera kvällar utan bok - tråkigt!

Lärde jag mig:

Att vi är många som vill hjälpa och faktiskt gör det.
FB-sidan Matkassen gör mig så himla glad!

Undrade jag: 

Hur man går tillväga för att inte reagera på vänners ambivalenta och storslagna planer?
När de slänger ut idéer som påverkar mig och min familj som sedan kanske inte blir av.
Det gör mig så känslomässigt trött.

Önskade jag: 

Att jag på något magiskt sätt skulle få ett exakt datum för förlossningen.
Blir galen på ovissheten!

Den kommande veckan hoppas jag:

Att mina mail blir besvarade så att jag slipper undra om de kommit bort eller inte.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

1 kommentar:

  1. Jag svarar nog inte på mail. Men läser ♥ Hinner knappt nånting o hjärnan är mos....
    må BRA, min vän! Saknar dig :)
    Kram!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!