2013-11-18

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att mamma släppte allt, kastade sig på ett tåg och kom till oss.
Du är bäst!

Blev jag irriterad på:

Hur panikslagen jag hann bli när jag trodde att vi var tvungna att åka in till sjukhuset mitt i natten.
Skärpning, kvinna!

Lärde jag mig:

Att jag kan ha verklösa värkar.
Hur ska jag veta skillnaden?

Undrade jag: 

Varför jag så ofta envisas med att vänta till sista stund med att göra saker när det är så himla tillfredsställande att ha saker gjorda i tid?

Önskade jag: 

Att  jag hade en stor låda med högkvalitativa chokladtryfflar bara för mig själv.
Tänker ohälsosamt mycket på fina tryfflar.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att jag får börja ljuspynta på riktigt.
Maken vägrar hämta julkartongerna (vart ska de stå?!) från förrådet så jag får väl köpa nytt.
Oj, vilken otur! ;)
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!