2013-11-07

Tävla om en Bondgård från Fisher-Price!

Minns du Little People® från när du var liten? De olika små husen som kunde fällas ut och utforskas över våningar och rum, eller kanske den stora bondgården med de söta djuren?

Nu har det kommit nya figurer i den klassiska serien och Fisher-Price ger dig möjligheten att vinna nämnda bondgård tillsammans med en av de nya figurerna.

Det är många som sparat sina figurer och byggnader från sin barndom och om du inte redan gett dem vidare till dina egna barn är det här ett bra tillfälle att göra det!
1:a pris Little People® Bondgård med figuren Eddie och djur, värde 799 kr.
________________________________________

För att vara med ska du:

Skicka in en bild på ditt barn som leker med dina gamla Little People-leksaker alternativt en bild av dig som barn tillsammans med leksakerna!

Skicka bilden till vittellersvart@gmail.com så deltar du i tävlingen. 
 ________________________________________

Plus i kanten:

- Tipsa om tävlingen på din blogg eller din Facebook-sida.
(Bifoga direktlänken).
________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 24/11-13.
Lycka till!
________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste tävlingsmomentet genomföras. Din bild kan komma att publiceras i bloggen.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig. Skriv gärna ett förnamn, om du inte råkar heta Anonym förstås.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

13 kommentarer:

  1. Jag hoppas man kan vara med och tävla ändå, själv hade jag nämligen aldrig turen med mig att få äga eller leka med några Little People leksaker och min dotter äger inga egna heller. Därför vore det extra kul att få överraska min guddotter med detta kit då jag tror hon skulle bli super glad över denna fina julklapp.

    Delat tävlingen på min FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sanna!

      Du kanske kan hitta Little People i gömmorna hos någon kompis? Huvudsaken är att jag får en bild på ett barn med de "gamla" figurerna. :)

      Kram Anna

      Radera
  2. ...hade aldrig några såna fina leksaker när jag var liten... men har fått till L, och köpt begagnat till I - får jag vara med i tävlingen då?
    Puss!

    SvaraRadera
  3. Självklart, skicka in en bild på sötnosarna tillsammans med de "gamla" Little People så är du med i tävlingen! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det kanske är de nya jag har... får ta en titt. Kramis :)

    SvaraRadera
  5. De gamla figurerna har jag inte kvar nu, bilder finns garanterat, men inte digitalt! Däremot finns det bilder på de som funnits när mina barn var små (de är i alla fall 15 år gamla) som är tagna nu hoppas att det duger! Mina barns gamla FP har fått flytta vidare till en av kusinerna (1 år) och det vore roligt att överraska den yngsta kusinen med denna bondgård!

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/november/bondgard-fran-littlepeople.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  6. Hur gamla ska figurerna vara? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det tog en stund för första tänkte jag att du undrade om det kunde vara vuxna på bilden i stället för barn, att barnen var figurer... Gravidhjärna...:D

      Tänker att figurerna inte ska tillhöra den nya serien som du ser här: http://www.fisher-price.com/sv_SE/brands/littlepeople/index.html

      Annars är det fritt fram!
      Lycka till & kram!

      Radera
  7. Har tipsat om tävlingen

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/11/20/bondgard-2411/

    SvaraRadera
  8. Måste det vara som gamla gubbarna? Jag är så pass ung så jag tror gubbarna ser lika ut nu som dom gjorde när jag och mina bröder var små :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har ju kommit en helt ny serie figurer, så jag tänker att så länge de är äldre än dem så är det lugnt. :)

      Här är de nyaste: http://www.fisher-price.com/sv_SE/brands/littlepeople/index.html

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!