2013-11-18

Tävla om tre Mightymug - tippfria termomuggar!

Förra sommaren välte jag ut en kopp kaffe över min dator, ingen vidare succé och om jag hade haft en MightyMug hade den olyckan aldrig inträffat. Tur för oss att Vikingsun tagit den smarta muggen Sverige!

Samtidigt som den lanseras i butik ger de er chansen att vinna ett av tre exemplar!
Nu kan du undvika att ett eventuellt missöde inträffar. Ett blött tangentbord, blöta papper eller kläder kan man gärna stå över, eller hur? MightyMug Go står stadigt, men släpper taget direkt när man lyfter den, likt varje annan mugg. Med dubbla väggar bevarar muggen din dryck varm eller kall länge. Locket är läckagefritt. Öppnas lätt med ett snabbt knapptryck. Tillverkad av biologiskt nedbrytbar plast, fri från BPA. 345 kr/st.
1:a - 3:e pris En MightyMug Go i slumpad färg, värde 345 kr/st.
__________________________________________
För att vara med ska du besvara frågan:

I hur många färger finns MightyMug Go?

Ledtråd

Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla Vikingsun på Facebook.

(Skriv att du gjort det)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

 Tävlingen avslutas vid midnatt 30/11 -13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

93 kommentarer:

  1. Muggen finns i 5 färger.
    Jag gillar på FB, Tina Carlström.
    Jag delar på FB: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Kram Tina Carlström
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill vara med ! Det skulle ju vara PERFEKT att ha med dem på jobbet !
    ( tro mig, jag har hällt ut många koppar kaffe i jobb-bilen... )

    Muggarna finns i 5 fina färger.

    Gillar och delar på fb - Michaela ambjörnsson.

    Jag blev dessutom först att gilla inlägget på bloglovin !

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med!!
    Det finns 5 fina fäger att välja på.
    Jag gillar på fb (Malin Andersson)
    Har följt dig länge och gillar inlägget som nummer två :)
    (Malineandersson@hotmail.se)

    SvaraRadera
  4. jag är med!

    svar: mightymug finns i 5 olika färger. skulle vilja vinna en svart till sambon, då kan han sitta vid datorn med sitt jäkla kaffe utan spill :).

    extra:
    gillar på fb, nathalié teodorson.
    följer redan på bloglovin, men gillade inlägget som nr 3.
    delat på fb: https://www.facebook.com/OnlyYarp/posts/3487023990916

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med! :)

    Den finns i fem färger.

    /erikanaslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. gillar på fb- finns i 5 färger
    annica la sundström

    SvaraRadera
  7. Mightymug finns i 5 färger, gillat Vikingsun på FB.
    Perfekt mugg till mina jobbresor i bilen.
    Håkan

    SvaraRadera
  8. Frida Bergner2013-11-18 21:40

    Jag är självklart med. Super bra produkt.

    Mightymugen finns i 5 olika färger: Benvit, lila, röd, svart och teal.

    * Gillar Vikingsun på FB
    * Delar tävlingen på FB: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10152019100269767
    * Följer dig på bloglovin sen tidigare, så gillar inlägget som nr 4

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Har gillat sidan och delat på Facebook även om jag inte fattar hur jag ska få in en direktlänk??

    Det är fem färger!

    Hälsar
    Jerker Nilsson, jerker@mac.se

    SvaraRadera
  10. 5 st färger.

    Annica L
    annica.lagerberg@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar! :)
    Muggen finns i fem färger.
    Har tipsat om tävlingen på min blogg här: http://testu.blogg.se/2013/november/tavling-hos-vitt-eller-svart-avslutas-3011.html#comment
    Har även gillat detta inlägg på bloglovin som nummer 7.

    Nu håller jag tummarna! :)
    Ha det så bra!
    mirjam_99@live.se

    SvaraRadera
  12. 5 olika färger


    Jag har gillat både Vikingsun och Dig har jag alltid gillat.

    SvaraRadera
  13. Åh ja :))

    Svaret är 5 färger

    Gillar företaget på facebook/Angelica Broman
    Delar tävlingen på facebook /Angelica Broman (vet inte hur man bevisar att jag har delat, men delade din länk från bloggisarnas tävlingssida -hoppas du kan se det)

    Karln letar förbrilt efter en ny termosmugg då den vi haft har gjort sitt och nu hamnat på tippen.

    Ha nu en toppendag!

    SvaraRadera
  14. Precis vad jag önskar !!

    Rätt svar: 5 stycken och jag skulle vilja ha lila!! :)

    Och jag plockar alla extrachansen:
    1 & 2. Jag gillar och delar på fb (Elin tegström)
    3. Jag gillar inlägget på bloglovin som nummer 1

    mail. elinteg81@gmail.com

    Håller tummarna hårt nu!

    SvaraRadera
  15. 5 färger! Gillar som jessica sundberg1, har delat på FB som jessica sundberg1 och blev gillare nr 9 (tror jag det blev).

    SvaraRadera
  16. Den finns i 5 färger!
    /fiavinnare@hotmail.se

    SvaraRadera
  17. Den finns i 5 färger.

    SvaraRadera
  18. Den finns i 5 färger.
    Mvh
    Amanda Andersson
    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är med och tävlar :)

    1. 5st

    2. Gillat på Fb (camilla millah öman)

    3. Följer redan på bloglovin så gillat (10)

    Hoppas verkligen på tur.. Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Finns i fem färger :)

    carola23@live.se

    SvaraRadera
  21. Rätt svar 5 färger.

    Jag tävlar med 1 lott

    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  22. Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Svaret är : 5 färger.
    Kram Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  23. Fredrik Mårtensson2013-11-19 18:46

    Rätt svar är 5 färger =) barthez_france@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Tjenixen.

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av denna snygga och oumbärliga mugg :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan: 5 färger.

    Vänliga hälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Åh precis vad jag behöver i skolan & på språng! Svaret är 5 st färger. Och jag som dricker kaffe samt te vill kunna ta med mig detta på tåget och till skolan så jag slipper köpa kaffe borta, då jag har ont om pengar. Ger också ett rim:

    Inget kladd eller spill,
    drick i denna vad du vill!

    Buusig_milla@hotmail.com

    Tack för en bra tävling. :)

    SvaraRadera
  26. Svar : 5st

    2carina@spray.se

    SvaraRadera
  27. Underbara och skulle vara perfekt i bilen till jobbet och i skolkorridoren när jag rusar mellan lektioner!
    De finns i fem fina färger!

    SvaraRadera
  28. Den finns i 5 färger och är en helt undebar uppfinning. Skulle behövas för mig som är en liten "klumpis" :)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  29. Muggen finns i fem olika färger.
    Har gillat Vikingsun på fb (Liie Larsson)
    Och gillat inlägget på Bloglovin som nr 12.
    liie.blogg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  30. SVAR: 5
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  31. 5 läckra färger finns det! :)


    n87@live.se

    SvaraRadera
  32. Svar 5 färger
    Gillar på FB, Anna Karlsson
    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/11/20/termosmugg-3011/

    Följer dig på BL sen förut, gillar inlägget som nr 13

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  33. Åh jag vill vara med och tävla! den hade varit perfekt här hemma då jag blivit lite fumlig av mediciner, och MS gör ju inte dte bättre heller.
    Muggen finns i fem färger, lila,svart,vit,röd och turkosblå (teal)

    SvaraRadera
  34. Jag är jättegärna med!!! Jag är en riktig klant och spiller ganska ofta på mig, så detta vore verkligen något för mig!! :)

    Svar: 5 st färger finns muggen i.

    - Har gillat på facebook! "Emelie Johansson"
    - Delat här: http://maltesmammatavlar.blogg.se/2013/november/vinn-en-smart-mugg.html
    - Följer sedan tidigare, men gillat inlägget som nr: 14

    Hoppas hoppas, på att jultomten kommer tidigt iår! :)
    Kram Emelie
    x_emelie@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. jag är med.
    svar: 5 färger
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  36. Fem färger
    Lisa_Hoog@msn.com

    SvaraRadera
  37. Hej!
    Muggen finns i 5 färger. Jag gillar VikingSun på facebook.
    Hoppas på att vinna denna till min sambo som har långa dagar hemifrån då han pendlar till jobbet. Så denna skulle nog vara uppskattad så att han kan ta med kaffe på tåget.

    Håller tummarna! /Ulrika u.dagerus@gmail.com

    SvaraRadera
  38. Svar: 5 st.. :)

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  39. MightyMug Go finns i fem olika färger, och min personliga favorit är Go Lila.
    Jag gillar Vikingsun på facebook.
    Min mejl: Matilda9612@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Finns i fem olika färger! :)

    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  41. Frida Eriksson2013-11-20 20:10

    Hej!
    5 färger.
    tacospanda@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag är med!! ;)
    Svar: Fem olika färger
    Extrachans: Blogglänk: http://piicniic.blogg.se/tavla/2013/november/termosmugg.html

    SvaraRadera
  43. 1. Jag är gärna med och tävlar. Svaret är 5 färger
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Följer dig sedan tidigare på bloglovin, gillar inlägget som nr 15
    Mvh Liselotte liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  44. Är med :)

    Svar: Fem färger.

    Gillar inlägget på bloglovin (16).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  45. Jag är med och tävlar! =)
    Svar:
    Jag har gillat Facebooksidan (Heidi Larsson)
    Min arbetskamrat på hemtjänsten häller alltid upp kaffe i en PET-flaska på morgonen och tar med ut till bilen. Jag tror inte det är särskilt gott efter nån timme, och jag tror inte det är så nyttigt med alla ämnen som PET-plasten avger vid värme sådär... Så denna termosmugg skulle jag ge henne!! Så skulle hon ha varmt kaffe hela förmiddagen i bilen! =)

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Oj jag glömde skicka med svaret!! Muggen finns i fem färger! =)

    SvaraRadera
  47. Hej!
    Muggen finns i fem färger. Jag gillar inlägget på blogloving eftersom jag redan följer dig.
    Jag skickade ett bidrag alldeles nyss, men skrev inte min mail som avsändare.
    Ha en bra dag.
    Hälsningar Anna elisabethsdotter@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag är med!

    Svaret på frågan: Röd, svart, benvit, lila och teal.
    Gillar deras Facebooksida under namnet Liil Babustyle!

    Vore toppen! MIn termos gick sönder för ett tag sen och jag älskar att ha med mig te ut på vintern, vore perfekt ju.

    SvaraRadera
  49. Svar: 5 färger
    Gillar på fb
    Gillar inlägget på bloglovin' som nr 18

    phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Den finns i 5 olika färger!
    Och jag har även gillat på facebook (Sanna Fernquist)
    Håller verkligen tummarna! :)

    sannafernqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hej!
    Dom finns i fem färger.
    Vilken underbar uppfinning :-D
    Jag har gillat på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Ha en fin helg!
    Mvh
    Malin
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Mighty mug finns i fem färger
    Gillar Vikingsun på facebook och har delat tävlingen vidare via länken på deras fb sida
    https://www.facebook.com/jessica.hellstrom.58
    Verkar vara en toppenmugg för en klant som mig ;-)

    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Svar: 5
    Gillar på FB (Carola Lind)
    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/november/termosmugg.html


    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  54. Mitt svar är 5st färger!
    malin_92girl@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. 5 Färger!

    Alexandra.Tkauc@Hotmail.Com

    SvaraRadera
  56. Svar: 5 färger
    Gillat på fb, stina liffner
    Vill verkligen vinna en egen termos, dom andra termosarna smakar beskt efter kaffe, och jag vill så gärna ha en fräch egen termos som jag kan ha tee i!

    stinaliffner@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Detta var en toppenvinst som jag måste vara med och tävla om! Det skulle vara en perfekt julklapp till både mig och min fästman M som alltid är på språng med en kopp kaffe i handen :)

    -Muggen finns i fem fina färger.
    -Jag har gillat Vikingsun på fb och blev nr 273
    -Jag har delat tävlingen offentligt på min fb: https://www.facebook.com/jennie.bergius
    -Jag har delat tävlingen i ett inlägg på min blogg: http://bergiusjennie.blogspot.se/2013/11/tavling-om-termosmuggar-hos-vitt-eller.html
    -Jag följer dig nu på bloglovin som nr 456

    Hoppas att du har en underbar helg <3 Jennie

    SvaraRadera
  58. Den finns i 5 olika färger :)
    Har gillat på facebook (Gabriella Wikström)

    / Ella.wikstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Jag är gärna med!
    Svar: Den finns i fem färger.
    FB: C Care Regn
    Är följare på BL och har gillat inlägget. Vi är 18 som gillat.
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2013/11/30-nov-vinn-mightymug-tippfria.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  60. 5 färger :D

    ( sofieeklund@hotmail.com )

    SvaraRadera
  61. De finns i 5 st färger

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/november/30-november-vinn-termosmugg.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  62. Muggen finns i fem färger.
    Gillar Vikingsun på Facebook (Anette Kristoffersson)
    Följer dig på Bloglovin' sedan tidigare. Gillar inlägget som nr 19.

    SvaraRadera
  63. 5 färger
    tipsar på min blogghttp://flinkan69.bloggplatsen.se/
    jag följer dig på bloglovin
    Annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  64. Jag är gärna med och tävlar, och MightyMug Go finns i 5 färger.

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Har delat offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på Bloglovin, och har gillat inlägget som nr 20.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. 1. 5!
    2. Gillar Vikingsun på fb (Anneli Ek)
    3. Gillar inlägget som nr 20 :)

    Sov gott och ha en skön onsdag! Kram, Anneli

    SvaraRadera
  66. Jag är gärna med och tävlar!

    Den finns i fem olika färger
    Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)
    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/november/vittellersvart-4.html#comment
    Följer dig redan på bloglovin, blev nr 21 som gillade inlägget

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  67. Jag är med och tävlar! :)

    1. Den finns i 5 olika färger

    2. Gillar Vikingsun på fb (Petra Celine Dorotea Stenberg)

    3. Följer dig redan på bloglovin & gillar inlägget nr. 22

    Mail: petrasfoto@live.se
    Kram!

    SvaraRadera
  68. Svar: 5 st
    Gillat Vikingsun på fb.
    Tipsat på min fb här https://www.facebook.com/ironnli
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  69. De finns i fem färger! :)
    jessicajanson90@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Rätt svar: Dom finns i fem olika färger. (Rött, svart, ljusblå, beige och lila)
    Har gillat på fb heter Alicia Kechmiri där :)
    Hoppas jag vinner eftersom jag alltid går att dricker chailatte och tar med på bussen och till skolan och lyckas alltid spilla för jag är så klumpig skulle underlätta min vardag så mycket ;)

    //Alicia Kechmiri
    aliciakechmiri@gmail.com
    http://akehs.forme.se/

    SvaraRadera
  71. En tävling som denna vilken härlig idé, med chans att vinna en termos utav bästa kvalité.
    Termosen har slagit oss alla med storm, den finns i FEM stycken färger har unik design och form.
    En spillfri termor är det minst sagt geniala, den skulle göra våra utflykter till dom mest fenomenala!

    Jag har gillat på facebook som Michelle Gogartz! :)

    SvaraRadera
  72. Jag är med!
    Den finns i 5 färger :)
    Gillar på Facebook (Jessica Jonsson)
    Gillar inlägget på bloglovin som nummer 23.
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Hej!
    Jag har avsagt mig Facebook så jag nöjer mig med en lott!
    Så himla smidigt då jag själv känner samma panik när jag har dryck omkring datorn, och samtidigt går det ju inte att undgå suget efter kaffe eller té när man sitter där. =P
    Muggen finns i fem färger; Röd, svart, benvit, lila och Teal (turkos).

    Hoppas verkligen. Världens bästa julklapp nu när man alltid vill värma sig med något framför TV eller dator ! <3

    MVH/ Decibel (decibels@live.se)

    SvaraRadera
  74. 1. Jag är gärna med <3
    Svar: De finns i fem färger: Röd, lila, turkos, svart och benvit

    2. Gillar pà FB - Sofie Altuntas

    3. Delar pà min FBlogg
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/553025651440995

    4. Följer redan pà bloglovin och blev nr 24 att gilla inlägget

    Hàller tummarna

    MVH Sofie Altuntas
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  75. Svar : 5 färger


    Hälsningar
    Bernie

    SvaraRadera
  76. Hej!

    Svaret är fem fina färger!

    Gillar på Facebook.
    Mvh Christa

    SvaraRadera
  77. Hej!

    Svar: 5 färger!

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  78. ann-katrin j.2013-11-30 12:27


    5 st

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  79. Hej, har ingen blogg så tänkte att då är det lättast att kommentera
    här istället. Är gärna med i tävlingen. Jag brukar ställa min kopp i
    en plastbytta för att minimera risken att spilla men detta verkar ju
    vara en mkt bättre lösning haha ;) Den ser ut som den skulle passa
    perfekt i min lattehållare i vagnen. Inga termomuggar passar då de
    inte är höga nog.

    mvh Janina

    SvaraRadera
  80. Hej!

    Muggen finns i fem färger!

    Jag har en lott, då jag inte har Facebook eller nån blogg :D Men har jag tur så räcker det med en lott!

    Med vänliga hälsningar
    Susann Björnström

    SvaraRadera
  81. Fem!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner den smarta muggen!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  82. Hej svaret är fem färger
    Hälsningar Siw

    SvaraRadera
  83. Det finns fem stycken färger

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  84. Eva-Lena H.2013-11-30 12:30

    Hej!


    MightyMug Go finns i 5 olika färger och alla är jättefina!


    Hälsningar

    Eva-Lena Hallberg

    SvaraRadera
  85. Hej! Det finns 5 färger på muggen. Jag har även gillat på facebook. Nu hoppas jag att jag vinner :). Mail: a.asplund@lufthavet.se

    SvaraRadera
  86. Svar: 5 Färger

    Gillat på FB samt tipsat här: https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

    Mvh Eleonor Hållbus Dahlin

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  87. Hej!
    Jag vill givetvis vara med och tar två extra lotter då jag gillar på facebook och delar tävlingen vidare där under Anna M Rautila!

    Rätt svar är fem!
    Kram så länge!

    Anna
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Svaret är 5 färger.
    Gillar på fb (maria mattson).
    Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
    Gillar dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 25.

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!