2013-11-05

Tävla om Ugglans Familjekalender 2014!

En favorit i repris nu när årets dagar sinar. Barntavlor.se ger er chansen att vinna 2014 års upplaga av Ugglans Familjekalender!

Vi har haft kalendern i flera år och den fyller en viktig funktion i vår familj. Det som inte står där, det räknas inte! 
1:a pris Ugglans Familjekalender 2013, värde 199 kr.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

För varje såld tavla går 10 kr till --- vilken organistaion?
Ledtråd till vänster på startsidan.

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans).

- Gilla Barntavlor.se på Facebook.
(Skriv att du gjort det).

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren).

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick).

__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 17/11-13.
Lycka till!

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig. Ange även ditt förnamn.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.

- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.

 - vs -

61 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar!
    10kr går till Childhood Foundation.
    Jag gillar barntavlor på facebook och har delat på facebook. https://www.facebook.com/malin.fredin

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  2. World Childhood Foundation

    SvaraRadera
  3. 10kr per såld tavla går till Childhood Foundation.
    Jag gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)
    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/november/vittellersvart.html#comment
    Följer dig redan på bloglovin, blev nr 4 som gillade inlägget.

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. Svaret är: Childhood foundation.
    Jag gillar på FB, Tina Carlström.
    Delar på min FB: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Åh denna underbara kalender är jag absolut med och tävlar om :)


    1. Svar: Childhood Foundation

    2. Gillat på FB (camilla millah öman)

    3. Följer redan så gillat (4)


    Hoppas verkligen att jag har turen på min sida..
    Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Älskar kalendern, den har sin givna plats i vårt kök sen ett par år nu ♥

    Childhood Foundation.

    Gillar barntavlor på FB sen förut.

    Blev nr 5 att gilla inlägget på BL.

    ÅH vad jag hoppas nu!!!!

    SvaraRadera
  7. Svar: Childhood
    Gillar på facebook - Caroline Andersson
    Följer dig redan på bloglovin och gillade inlägget som nr 6.

    Håller tummarna, känns som att det kommer behövas nu när familjen växer! ;)
    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar! :)

    Svaret är childhood foundation

    Jag har gillat barntavlor.se på FB under namnet Erika Alexandersson fd Näslund

    /erikanaslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. http://www.facebook.com/karin.ljungholm/posts/10152042977346115

    Rätt svar är childhood foundation

    Gillar även barntavlor.se på fb

    Karin.ljungholm@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Till childhood Foundation
    carola23@live.se

    SvaraRadera
  11. Jag vill såklart tävla om detta fantastiska verktyg för familjen! :)

    *Svaret är Childhood Foundation.

    * Gillar på FB - ana nordlander lund

    * Har bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/11/06/10321978-tavla-om-ugglans-familjekalender-2014/

    * Gillar inlägget på Bloglovin som nr 7

    Min mejl är: ienannandelavlivet@live.se

    kram/ qat

    SvaraRadera
  12. Sandra Kaun2013-11-06 11:06

    Childhood

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  13. Childhood Foundation.
    Gillar sen tidigare & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  14. Childhood Foundation.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar om en almanacka för att kunna ordna upp tider och möten och aktiviteter här hemma :)

    Svaret är: Childhood foundation.

    Jag gillar på fb (maria mattson)
    Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
    Gillar inlägget på bloglovin som nr 8 (följer dig sedan innan).

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Childhood foundation
    Gillar på fb Jenny Söderström
    Gillar inlägget på blogglovin som nr 9
    Med vänlig hälsning,
    Jenny Söderström
    piggg83@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Childhood foundation

    SvaraRadera
  18. 10 kr går till: Childhood Foundation, härlig almanacka....
    Gillat barntavlor.se på FB.
    Kerstin

    SvaraRadera
  19. Hejsan! Jag är gärna med och tävlar om den söta kalendern!

    Svaret är: Childhood Foundation!

    Ha en bra dag! :)
    min hotmail: johannaarnesson@live.se

    SvaraRadera
  20. Åh den skulle vara perfekt i vårt hem.
    Svar: Childhood Foundation.

    SvaraRadera
  21. Hej.

    Jag är med. SVaret är childhood foundation.

    Jag har gillat med namn Linnéa Möller.
    Tipsar här http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html
    Blev nr 10 att gilla inlägget.

    mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Det går till Childhood Foundation.
    Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Ha en fin vecka !
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jane Larsson2013-11-06 23:08

    Rätt svar är: Childhood foundation.
    Jag gillar på facebook, Jane Larsson.
    angryalesha@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hej! Svaret är Childhood foundation :)
    Gillar sen tidigare på fb (Camilla Johansson) och följer dig sen tidigare på bloglovin :)
    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  25. Childhood Foundation

    gillar på Fb som Anna Larsson

    Vänliga hösthälsningar

    allatidersanna@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med och tävlar, och för varje såld tavla går 10 kr till Childhood Foundation.

    Gillar Barntavlor.se på FB sedan tidigare (Sanna Kaakinen).

    Har delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 11.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej!

    Organisation: Childhood Foundation.

    Gillar på FB.

    Följer på Bloglovin och gillar inlägget som nr 12.

    Mvh
    Kristiina Söderström
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  28. myspys_88@hotmail.com2013-11-07 23:10

    Jag vill vara med och tävla
    10 kr går till childhood fondation

    SvaraRadera
  29. Childhood Foundation

    VH
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  30. Hej"
    Är gärna med och tävlar om denna fina kalender. Jag har delat och gillat på fb.

    10 kr går till childhood Foundation

    Med vänlig hälsning
    Charlotta Hellström
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  31. Childhood Foundation.

    Gillar Barmtavlor på facebook.

    Följer dig på bloglovin (448).

    Jag har länkat till tävlingen på fb, men vet inte hur man länkar till inlägget. :)

    SvaraRadera
  32. Ja e me!! ;)
    Svar: Childhood foundation
    Blogglänk: http://piicniic.blogg.se/tavla/?tmp=563681

    SvaraRadera
  33. vill vinna vitnos75@hotmail.se
    frän annsofi

    SvaraRadera
  34. För varje tavla går 10kr till "Childhood Foundation". Jag har gillat på Facebook under namnet "Michelle Gogartz". Kram

    SvaraRadera
  35. Jag är mer än gärna med och tävlar!

    - Organisationen är Childhood Foundation
    - Gillar redan Barntavlor.se på Facebook (Sara Kramer)
    - Har delat tävlingen offentligt: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10151988133296628
    - Följer dig redan på Bloglovin men gillade inlägget och blev gillare nummer 13.

    Kram, Sara
    sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med och tävlar. :)
    Svar: Childhood Foundation
    Gillar redan på facebook: Emely Tuväng Korabik
    Jag gillar inlägget på bloglovin som nr 14.

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. 1. Jag är gärna med och tävlar, svaret är Childhood foundation
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Följer dig sedan tidigare på bloglovin, gillar inlägget som nr 15
    Mvh liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  38. rätt svar: childhood foundation
    gillar på fb - lisette bäcksro
    blev nr 16 att gilla inlägget på bloglovin
    och delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/11/1611-vitt-eller-svart-kalender.html

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med!
    Svar: Childhood Foundation
    FB: C Care Regn
    Är följare på BL och har gillat inlägget.
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2013/11/16-nov-vinn-ugglans-familjekalender-2014.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  40. Svar: Childhood Foundation

    Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/november/ugglans-familjekalender.html
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  41. Childhood Foundation

    deltar med 1 lott
    nd11@live.se

    SvaraRadera
  42. 1. Childhood Foundation.
    2. Gillar på Facebook (Paul M Holm)

    Paul
    anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  43. Jag vill vara med!
    Svaret är att 10 kronor går till Stiftelsen World Childhood Foundation

    anna.samuelsson9@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag är med och tävlar!
    Svar på frågan: Childhood Foundation
    Jag har gillat Facebooksidan (Heidi Larsson)

    Jag kom alldeles nyss på att vi glömt beställa en kalender av grannflickan som säljer jultidningar - kära nån! Just därför vore detta en toppenvinst! =)

    PS. Verkar som det snart blir bebis här i bloggen! =) Håller tummarna för att allt går bra - lycka till!!

    SvaraRadera
  45. Elvira Holmberg2013-11-15 14:35

    Svar: Childhood Foundation
    Gillar på Facebook (Elvira Holmberg)

    /Elvira Holmberg, elviraholmb@gmail.com

    SvaraRadera
  46. Härlig kalender! Jag är med!
    Svaret på frågan är: Childhood foundation.
    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Childhood foundation , hoppas på att vinna
    akvick1@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Svar: Childhood foundation
    Håller tummarna! Skulle bli en perfekt julklapp till mamma!
    //Frida Eriksson, tacospanda@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Gillar på FB (Eleonor Hållbus dahlin)

    Tipsat på min FB sida: https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

    Svar på frågan:Childhood Foundation

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  50. Hej
    Jag vill jättegärna vara med och tävla om Ugglans familjekalender 2014.

    Svar: Childhood Foundation
    Jag följer dig på BL och har gillat som nummer 17

    sol.rosan[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Childhood Foundation

    Jag delade tävlingen på FB se

    https://www.facebook.com/sven.soderling

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  52. Childhood Foundation!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner den fina familjekalendern!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  53. ann-katrin j.2013-11-18 12:53

    Childhood Foundation

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  54. Mitt svar: Childhood Foundation.

    Följer Barntavlor.se på Facebook.

    Hoppas på tur! /Håkan

    SvaraRadera
  55. theresia g.2013-11-18 12:54

    Childhood foundation är en organisation som jobbar för att barn ska få vara barn och dom ska få en trygg och kärleksfull uppväxt.

    SvaraRadera
  56. Hej!

    Svar: Childhood Foundation!

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  57. Hej!

    Svar: Childhood!

    Vilken vacker almanacka!!

    Gillar på Facebook.
    Mvh Christa

    SvaraRadera
  58. svar: Childhood Foundation

    Mayvor

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!