2013-11-29

Vintermörker...

Även om snön ligger vit och tung så är det mörkt ute, något som matchar min trötthet lite för bra.
Att barnen har varandra är jag extra glad över sådana här dagar, de tar hand om och roar varann och de visar sina allra bästa syskonsidor. 

Min tanke var att det här skulle få bli en fredagsfredag med film och godsaker men det lutar åt att jag går och lägger mig så fort jag får chansen. Inte världens roligaste och mest sociala människa men jag antar att graviditeten behöver vila och då får jag hänga med.

Vad gör du ikväll?
- vs -

6 kommentarer:

  1. Men åh vad härligt med snöööö! Här är det bara regn och rusk. Jag älskar snö och tycker inte det blir så mycket julstämning utan...

    Ikväll blir det hemmamys som vanligt och just nu väntar jag på sambo och dotter.

    Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med snö! Här är grått och regn, hela tiden (nästan iaf). Vila du, säkert kroppen som vill ladda inför förlossning och bebis. Du kan alltid vara social och rolig sen sen :)

    SvaraRadera
  3. Men åh vad mysigt kram Diana

    SvaraRadera
  4. Äh, man får vara trött och sova när tillfälle ges när man är höggravid :)
    Va mysigt med all snö ! Jag är säker på att Viggo GÄRNA skulle byta det mot vår kala asfalt här nere... !
    Ha en mysig dag, och glöm för guds skull inte lördagsgodiset !
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Du har något att skylla på iallafall! :)

    Så härligt det ser ut, jag har en son här hemma som går och väntar och väntar på snö :)

    SvaraRadera
  6. Snart vänder det och blir ljusare igen!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!