2013-12-16

En favorit och tävlingstips!

Häromveckan fick jag påfyllning av min absoluta kroppsfavorit Vanilla Bean Kroppsskrubb från 100% Pure. Doften är magisk och eftersom jag använder skrubben i varje dusch har jag den ständigt närvarande. Det är en doft som får mig att må så himla bra, jag blir glad och varm i kroppen och när själva produkten dessutom är toppen kan jag inte annat än hylla och rekommendera den återigen. Klicka på bilden för att skaffa ditt eget exemplar.
Du hittar den alltså i fina ekobutiken Nature's Beauty och passa på att vara med i den tävling de har på sin Facebooksida till och med den 18/12 där två vinner ett varsitt hemligt paket. Om ni har tur att vinna kanske till och med min favoritskrubb finns däri.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!