2013-12-04

Grattis till två vinnare!

En mycket populär tävling är avslutad och ISBJÖRN of Sweden har läst igenom alla era önskemål och dragit två lyckliga vinnare.
De här plaggen valde vinnarna: IGLOO Winter Jumpsuit SwedishBlue, värde 1999 kr och RIB FLEECE Jumpsuit Leaf, värde 899 kr.
Ett stort grattis till:

Elin

"Jag vill ge min älskade son det allra, allra bästa,
därför drömmer vi om att ISBJÖRN of Sweden få testa...

Gjort allt för att få extra chanser och hoppas såå...
Ha en trevlig första advent!

Swedish Blue i Strl 116 - Igloo Winter Jumpsuit
Kram Elin M"

Alice

"Hej! Hoppsido vilken tävling!
Med fyra barn finns det många krokar i hallen som ska fyllas med smarta kvalitetsplagg i olika formationer så det är svårt att välja när Isbjörn har det mesta till de flesta! 

Om min familj vinner blir det minstingen som får äran att få något nytt, även om vi uppskattar att barnen ärver varandra. :-)

Leaf 74/86 cl - Rib Fleece Jumpsuit
Mvh Alice"

________________________________________

Skicka dina adressuppgifter till vittellersvart@gmail.com senast 10/12 så kommer de härliga kläderna med posten. Lämna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.


Ett hejdundrande tack till fina Camilla och ISBJÖRN of Sweden för de generösa vinsterna och tack till er som ville vara med!
- vs -

5 kommentarer:

  1. Ohhh, så glad jag blev!!!! Stort tack!

    Många kramar Elin M

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till vinnarna !
    Vilka TOPPEN vinster :)

    SvaraRadera
  3. Verkligen fina priser :-)

    SvaraRadera
  4. Åh! Ni anar inte hur lycklig jag är, bästa vinsten någonsin och min minsting kommer bli extra fin i overallen. :-D Tusen, tusen tack!

    Mvh Alice

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!