2013-12-02

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Finaste gratulationer och presenter på min födelsedag!

Blev jag irriterad på:

Att jag envisas med att finlira med pyssel när jag vet, vet, vet att jag inte kan hantera det.

Lärde jag mig:

Att det är få saker som jag går igång så på som dofter.

Undrade jag: 

Hur mycket mer jag kommer svälla upp innan minibror kommer ut.

Önskade jag: 

Att den där tryffeln jag ständigt tänker på kommer hit någon gång.
Tydligen har jag svårt för att göra beställningen själv.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att vi slipper snöstorm.
Jag kan inte riktigt skotta och maken kommer hem vid 22 på kvällarna.
Inte den optimala plogartiden.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

6 kommentarer:

  1. hahaha !!! OH JA, det är en egenskap han INTE har ärvt av sin far ;)
    Men oavsett vart han fick det ifrån så fick han mitt hjärta att smälta !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar dina listor:) Ja snöstorm vill vi slippa men här har inte en snöflinga fallit ännu, hoppas att det kommer till jul i alla fall:) Och du har så rätt, var tåget som åkte fel inte jag...hihi! Många kramar till dig <3

    SvaraRadera
  3. Jag har en adventskalender på bloggen var gärna med :)

    SvaraRadera
  4. Uff, jobbigt att svälla upp..men snart är det över, bit ihop, kämpa på :) Minns hur svullen jag var i somras, det var hemskt, kunde knappt ha mina sandaler. Helt galet!
    Instämmer i att pepparkakor inte är det roligaste att baka, men perfekt att kunna syssätta de små med det!

    SvaraRadera
  5. Visst är dofter underbart :) Hoppas att ni slipper snöstorm!

    Tack snälla du :) Ja det är så himla nära för dig nu, spännande! Jag längtar och längtar och hoppas att allt ska gå bra :)

    Förresten, är så himla spänd på de fina termosmuggarna, har jag missat vem som vunnit?

    Ha en finfin tisdag <3 Jennie

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!