2013-12-02

Tävla med Little People Fisher-Price!

Då var det dags för en ny tävling tillsammans med Fisher-Price Little People® där du har chansen att vinna ett set med fyra av de nya figurerna!

Är ditt barn alltid nyfiken och ställer fråga på fråga? Eller leker han eller hon stillsamt med leksakerna i barnkammaren? De populära figurerna från Little People har alla en egen personlighet. Kan du känna igen ditt barn i någon av Little People-figurerna?
Eddie är full av energi och alltid sugen på bus. Ingen utmaning är för stor för Eddie, särskilt inte när han kan lösa den tillsammans med sina vänner. Han älskar att sporta och har alltid en boll med sig.

Koby är en lustigkurre, och han gör alltid sina vänner på gott humör med roliga historier och skämt.  När Koby leker, går han in i leken fullt ut. Det händer ofta när han leker med sin favoritleksak; en dinosaurie som han alltid har med sig.

Sofie är nyfiken och har mycket fantasi. Är det något hon undrar över så undersöker hon snart saken, och Sofie undrar alltid över något. Som hur det är att vara en fjäril och kunna flyga. Sofie älskar att rita och ritar allt hon ser. Hon har alltid färgkritor med sig

Tessa är energisk och alltid full av idéer. Hon ställer alltid upp för sina vänner med stort som smått. Dessutom älskar Tessa att dansa, och hon är duktig på att göra piruetter. När hon inte dansar eller hjälper sina vänner leker hon med djur. Tessa är nämligen en riktig djurvän.
1:a pris Little People® Koby, Eddie, Tessa och Sofie tillsammans med ett varsitt djur, värde 240 kr.
________________________________________

För att vara med:

Skriv vilken av Little People-figurerna ditt barn är mest lik!
Beskrivning av de fyra olika figurerna hittar du här.

Skriv svaret som en kommentar, svaren är synliga först efter avslutad tävling.
 ________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)
________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 19/12-13.
Lycka till!
________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste tävlingsfrågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig. Skriv även ditt förnamn.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

32 kommentarer:

  1. Jag är gärna med!
    Min son är en blandning av Koby och Sofie.
    Tipsat.
    https://www.facebook.com/caresextionio/posts/530484513714953
    Gillat inlägget på BL, vi är 2 som gillat.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  2. Elias är nog mest lik Koby.

    Gillade inlägget som nr 3.

    Håller tummarna! :)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vår söta Ella är precis som Sofie beskrivs :)

    Med vänlig hälsning,
    Ida Banck
    Idapida@banck.se

    SvaraRadera
  4. Jag är med och tävlar.
    Följer dig på BL sen förut men gillar inlägget som nr 4
    Delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/02/little-people-1512/

    Mitt barn är mest likt Eddie, full av energi och hoppar fram i livet sjungandes och dansandes.

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  5. min son är mest lik Eddie

    / Ella.wikstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Lava är som dom allihop tror jag.
    Men kanske mest som Sofie :)

    Det funkar inte att trycka gilla på bloglovin för mig för tillfället :(

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Svar: Mia är mest lik alla mina barn!

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/december/little-people.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  8. Min lilla är mest lik Sofia. Fantasifull, nyfiken och måste utforska allt.

    Jag har även delat tävlingen på FB https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist

    Och din blogg följer jag sen innan och gillade inlägget som nr 5 nu.

    Med vänlig hälsning
    Lottiz
    lotten_81@spray.se

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med och tävlar, och min dotter var faktiskt mest lik Sofie då min dotter precis som henne gillar att måla, och ofta lägger märke till små detaljer som andra missar.

    Har delat på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer bloggen sedan tidigare på Bloglovin, och har gillat inlägget som nr 5.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar. :)
    Min grabb är mest lik Koby.. speciellt nu när det är dinosaurier han leker mest med.
    Gillar inlägget på bloglovin som nr 7.

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. helt klart en vetgirig liten sofie =)

    tovling@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Definitivt Eddie haha ;) vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Fin blogg du har:)
    Jag är med och tävlar om little people som är min 4åriga dotters favoriter:) Min dotter är mest lik Sofie,hon är en tjej med massa fantasi,och älskar att måla.
    Håller tummarna för att vi vinner:)
    kram
    lilla My

    SvaraRadera
  14. Koby är min lille systerson mest lik han försöker alltid få alla skratta och vara glada.
    Han har rävar bakom båda öronen.

    2carina@spray.se

    SvaraRadera
  15. Hej! INte mitt barn men min älskade brorson på ett och etthalvt år är mest lik Eddie och en boll har han alltid i närheten. Vill gärna vinna detta till honom .. Med vänlig hälsning Cecilia Larsson larssontirri@yahoo.se

    SvaraRadera
  16. Hej! Är med.

    Min Arvid är nog mest lik Sofie fast han har lite av alla i sig blandat i en rolig mix som gör honom till just den han är :)

    Gillar inlägget på bloglovin (9).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med och tävlar.
    1. Jag vill vinna åt mitt barnbarn, så jag svarar på vem han är mest lik, och det är Eddie
    2. Följer dig på bloglovin, gillar inlägget som nr 10
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andrsson@telia.com

    SvaraRadera
  18. Tessa passar in på pricken på döttrarna.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Mia tror jag är mest lik min lilla Ida hon älskar att leka med dockorna och dockhuset . Hon lägger i ordning kläder blöjor och möbler byter ut och trixar
    elinlind_@hotmail.com
    Elin

    SvaraRadera
  20. Vill så gärna vara med och tävla, men har tyvärr inte turen att lyckats få egna barn... DÄREMOT har jag en systerdotter som jag älskar över allt på jorden så det är henne jag tänker beskriva nu:

    Denna härliga unge är en mix av djurvännen Tessa och lite blyga Mia.
    Alla djur är hennes vänner, lite blyg för dom hon inte känner.
    Charmig, organiserad spellevink, sorterar gärna stenar i en hink.
    Med sin energi gör hon den trista dagen värdefull, mosters söta lilla hjärtegull!

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Sofie - jag har helt klart en Sofie. Från att hon för första gången kunde få tag i sin lilla hand har hon undersökt och tagit reda på. Hur man kommer in i byrålådan, hur DVD-spelaren fungerar, om man kan komma ur spjälsängen om man staplar alla sina sängkläder på varandra och hoppar. Det ger inte alltid den effekt hon tänkt sig - att ligga i en byrålåda som självstänger, att falla ned på golvet när man tagit sig över sängkanten eller attDVD-spelaren inte längre visar favvoprogrammet ingick nog inte i beräkningarna. Men hon klurar och gör nya beräkningar. För världen går att förstå. Snart.

    SvaraRadera
  22. min stora tjej är en tessa och min lilla tjej är en mia :)

    följer på bloglovin!

    SvaraRadera
  23. Mia!
    Här har jag delat och tipsat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/413518412084991

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. monika johansson2013-12-18 14:39

    Sofie är min dotter mycket lik. En pysslande och väldigt intresserad tjej som tänker högt om det mesta!

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  25. Delat på FB
    https://www.facebook.com/jennya.johansson.52
    Följer bloggen. Gillar tävlingsinlägget som nr 12
    Mitt barnbarn ÄR en Eddie. Han fick sitt namn Dexter när han var 1 månad eftersom min dotter ville han skulle heta Dexter och barnets pappa tyckte Eddie.
    Dexter är det livligaste barnet jag träffat i hela mitt liv! Han klättrar upp på stolen, upp på bordet och upp på taklampan! (sant) Hans pappa var väldigt jobbig som liten och fick inte vara på dagis - utan blev tvingad till dagmamma!
    Min dotter har ett enormt tålamod med denna vilde - som alltid är glad - men full av bus o energi trots att han är 1 år och 4 månade. Han lärde sig tidigt att kliva ur sin säng...
    Glada decemberhälsningar Jennya Johansson (e post jenny-janne@hotmail.com)

    SvaraRadera
  26. Svar: Eddie

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  27. Leon 12 månader gammal och är ett riktigt energiknippe, trots sin kroniska leversjukdom.
    Han är en glad men otålig prick som ogärna sitter still eller tar det lugnt, med fart och fläkt så trivs han allra bäst! Jag skulle säga att Leon är som mest lik Eddie! Tack för chansen!

    SvaraRadera
  28. Hej!

    Mina fyra barn har spår av alla figurer!

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  29. Lillgrabben påminner om Koby, oftast glad och skämtsam!

    Hoppas på tur! /Håkan

    SvaraRadera
  30. Hej!

    Min Ludwig 6 år är ju precis som Sofie! Ritar och är väldigt nyfiken.

    Med vänliga hälsningar
    Susann Björnström

    SvaraRadera
  31. Hej!

    Min son Ludwig, 6 år, är precis som Sofiefiguren. Han är en liten professor som undrar över ditt och datt. Frågar mycket om hur saker fungerar, till exempel varifrån snön kommer, hur den kan trilla ned från luften... Roligt att förklara för honom när han suger åt sig kunskap!

    Har varken blogg eller Facebook, hoppas på tur ändå!

    Med vänliga hälsningar
    Susann B

    SvaraRadera
  32. SOFIE utan tvekan!!

    Håller tummarna hårt!
    GOD JUL!
    Kersti (mejladress i mejlet)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!