2014-01-02

Nyår!

Ett nytt år har börjat och 2013 har avslutats Det går så fort och jag förvånas över hur snabbt barnen växer. 
Vi firade nyårsafton hemma med en god middag bestående av oxfilé och makens goda bearnaisesås och pannacotta som toppats med havtornsglögg till efterrätt. Det serverades riktig gott Valpolicella-vin som jag bara fick smaka på och det är väl tur att den festligaste läsken i champagneglas nästan väger upp...

Som jag skrivit tidigare så är naglarna något man kan förhöja vardagen med oavsett hur man känner sig i kroppen i övrigt. Vårt nyårsfirande var inte direkt uppklätt men fina naglar hade även den nyförlösta mamman.
80 Fashion Editor, ett skimrande lack som har olika nyanser beroende på ljuset och ovanpå 78 Luxe Touch, ett lyxigt glitter som helt klart ger en festkänsla. Båda från danska Fnug.

Annars befinner jag mig i en mysig bebisbubbla, är så förtjust i min lille kille och trivs bäst med honom riktigt tätt intill. Som det ska vara.

Har du haft ett bra nyår?
- vs -

4 kommentarer:

  1. Vi hade en lugn och skön nyårsafton med god mat, konstigt var det för 4-5 år tillbaka har vi firat med kompisar. I år var vi sjuka mer eller mindre så det passade rätt bra :)

    SvaraRadera
  2. Nagellack kan pigga upp mycket och vi var också hemma på nyårsafton och hade det myspys med spel, tilltugg och drycker :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar dom här lugna nyåraftona sen vi blev småbarnsföräldrar :) Så vi får njuta av god mat! Innan var det ju bara massa fylla :P

    Förstår att du är i bebisbubblan nu! Så härligt :)

    Kram och gott nytt år!!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!