2014-01-19

Sliten ghd & Daniel!

Det var alldeles för länge sedan jag ansträngde mig för att se ut som något annat än en höggravid svullen tråkmåns eller en nyförlöst trött fyrabarnsmamma och tänkte att jag åtminstone skulle göra något åt mitt hår. Tog därför fram min trogne plattång som tyvärr visade sig vara både trött och slut. (Man blir som man umgås?)
#ghd # styler #plattång @ghdscandinavia
Den blev inte tillräckligt varm och envisades med att signalera att den var färdiguppvärmd varje minut. Nu har jag ju haft glädje av min tång i drygt tolv år så jag klagar inte på hållbarheten eller kvaliteten. 

Tråkigt stor utgift men visst vore det kul med en sprillans tång och eftersom ghd has served me well blir det en ny ur deras sortiment. Nu kommer det ju nya modeller stup i kvarten så vilken ska jag satsa på? 

Tar en låt på det.
Har fallit totalt för "Redo att dö" med Daniel Adams-Ray. Det är något med refrängen som bitit sig fast, texten, hans röst och hur det repeteras. Det är ljuvligt och det tar mig tillbaks till när jag var 22 och lyckligt förälskad.
- vs -

4 kommentarer:

  1. Synd att den gått och pajjat, för snygg är den ju. Tyvärr har jag inget tips på en ny en. :-/

    SvaraRadera
  2. Min gamla hade 10 år på nacken den med. Och på slutet slet den nog mer av håret än plattade det ;) Lycka till i letandet efter en ny, lika bra!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så tråkigt! Jag lär avlida den dag min GHD kollapsar!:-( Kram!

    SvaraRadera
  4. Fniss.
    Med den rubriken trodde jag att Robert blev Daniel ;)
    22 var en intressant ålder.
    Men 38 är inte heller fel.
    Kram ♥

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!