2014-02-08

En ny vinnare!

Då den första vinnaren inte svarade på mail eller hördes av på annat sätt så har jag dragit en ny vinnare av kitet från IDUN MINERALS.
Vinsten består av högrenade mineralprodukter från svenska IDUN Minerals: Vatn Limited Edition vattenfast mascara, Brunklöver ögonskugga och Anna Läppglans. Värde 510 kr.
Ett stort grattis till:

Beatrice
________________________________________

Skicka dina adressuppgifter till vittellersvart@gmail.com  senast 16/2 så kommer vinsten med posten. Lämna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.


Ett stort tack till IDUN Minerals för den fina vinsten, och tack till alla er som ville vara med!
- vs -

1 kommentar:

  1. Men åh TACK TACK TACK! :) Jag skickar ett mejl när jag kommer tillbaka från promenaden!

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!