2014-02-03

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att Liten för första gången i sitt 2-åriga liv sovit tre hela nätter i sträck.

Blev jag irriterad på:

Nu får det f*n sluta blåsa.

Lärde jag mig:

Att det är svårt, nästintill omöjligt, att (bort)förklara chokladfläckar på bebiskläder.

Undrade jag: 

Varför väljer barnen att hänga alla sina ytterkläder på en och samma krok när det finns 24 stycken i hallen.
Av samma anledning undrar jag varför maken hänger sina kläder ovanpå mina?

Önskade jag: 

Att tiden inte skulle gå så fort.
Barnen är så stora.
Och så små.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att pockethyllan i sovrummet kommer upp på väggen.
Pretty please!
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Hihi, lika roligt att läsa som vanligt :) Och bättre att herrn i huset hänger kläderna på dina än typ... slänger dom på golvet :P

    SvaraRadera
  2. Men har mini redan börjat tjuväta choklad?! ;)
    Och samma här. Två ungar, och tydligen bara en krok? Alltid samma kaos när man ska ut ....
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!