2014-02-10

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att vi fått in en fungerande rutin när det gäller att tömma och fylla diskmaskinen.
Små saker som gör vardagen mycket bättre.

Blev jag irriterad på:

Att jag tillåtit mig själv att gå upp i vikt.
Egentligen är jag mest ledsen och besviken.

Lärde jag mig:

Att dansa salsa.
Äta salsa menar jag.

Undrade jag: 

Om det bara är jag som tycker det är respektlöst att på flera veckor inte besvara mail som innehåller en simpel fråga?
Hur svårt kan det vara?

Önskade jag: 

Att ryggen slutade värka.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att jag kan sluta frossa i godsaker och gå tillbaks till ett mer normalt ätande.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Här finns en till som har frossat i godsaker. Och det märktes på vågen idag. Nä, nu gäller noll godis på vardagen .. det ska jag väl klara?!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken kul idé med en lista där man faktiskt ser tillbaka på veckan som gått och minns.

    Att man faktiskt begrundar att man lärt sig, blivit glad över något och undrat.

    Tror minsann att jag ska stjäla din lista tills nästa vecka.

    SvaraRadera
  3. Jag blir TOKIG på folk som inte svarar på mail !
    Visst en dag eller två kan man kanske vänta, men veckor... NEJ !!
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!