2014-02-17

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att det numer finns kanelbullar i frysen! 

Blev jag irriterad på:

Att jag satte den första plåten kanelbullar för högt upp i ugnen och lät dem bli lite för mörka.
Visst går de att äta men vilken löjlig amatörmiss...

Lärde jag mig:

Att det är väldigt bra för självkänslan att skriva en lista över vad jag gjort under en dag istället för en lista över vad som ska göras.
Testa själv!

Undrade jag: 

- Kolla, det är ju hon som är med i Viktväktarna!
Om dotterns kommentar om Shirley Clamp i Melodifestivalen är en tydlig förklaring till varför hon inte gick vidare?

Önskade jag: 

Att det var superenkelt och gick blixtsnabbt att ta körkort.
Vill ha och behöver det.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att snön som äntligen börjat falla får ligga kvar.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Shirley Clamp liknade inte sig själv alls. Inte ens rösten var bra :(
    Jag tyckte att de båda rockbanden kunde gått direkt till final.
    Det vore nåt att berätta för barnbarnen. Fniss.

    SvaraRadera
  2. haha... jag såg visserligen inte mellon,
    men jag misstänker att shirleys bidrag inte var någon höjdare ? ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. ja nu minns man faktiskt bara shirley som VV-profil..

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!