2014-02-24

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att jag fått tillbaks baklusten! 

Blev jag irriterad på:

Den omänskliga trötthet som tog över i helgen.

Lärde jag mig:

Att Haile Selassie är lejonet av Juda. Kungen av Etiopien?
Eller hur var det nu?
Måste rådfråga det rosa Geni-spelet.
Inside joke. Pocketparking.

Undrade jag: 

Om jag ska våga mig på att klippa lugg.
Bara för att göra något annorlunda.

Önskade jag: 

Att min bästa vän med familj skulle ta sitt förnuft till fånga pick och pack och flytta hit.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att förkylningen som vaknat drar vidare.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!