2014-02-17

Tävla om 6 chokladkakor från Conscious!

Tillsammans med ScandChoco startar en mumsig tävling om handgjord ekologisk rå choklad. Conscious Organic Raw Chocolate finns i sex spännande smaker och tre av er får nu chansen att vinna två chokladkakor vardera!
Conscious råa chokladkakor är handgjorda och fria från bekämpningsmedel, mjölkprodukter, gluten, soja samt raffinerat socker. Rå choklad innebär att ingen ingrediens har upphettats till mer än 42 grader vilket ger chokladen en annan smak och konsistens än traditionellt tillverkad choklad. Då kakaobönorna jäses vid så pass låg temperatur bevaras essentiella vitaminer, mineraler, antioxidanter, flavonoider och teobromin som gör chokladen extra nyttig. Conscious Chocolate är endast sötad med blå agavenektar och ger därför inte samma blodsockersvängning som vanligt socker. Chokladen är ekologisk och registrerad som godkänd vegankost.
1:a - 3:e pris 2 x Conscious Organic Raw Chocolate
Chokladkaka à 50 g, i önskad smak.
__________________________________________
För att vara med ska du göra följande:

Besök ScandChoco och välj ut vilka två av de sex smakerna du vill vinna!

Skriv smakernas namn som en kommentar. 
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Gilla ScandChoco på Facebook
(Skriv att du gjort det)

Tipsa om tävlingen i din blogg, Facebooksida eller på Instagram
(Bifoga direktlänken i kommentaren och/eller ditt Instagramnamn)

Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 2/3 -14.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

64 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar.
    1. Vill vinna smakerna Conscious Wild at Heart och Conscious Goji/Coconut
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Följer dig redan på bloglovin, blev den första att gilla inlägget
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  2. http://www.scandchoco.se/produkt/conscious-the-nutty-one/
    http://www.scandchoco.se/produkt/conscious-wild-at-heart/

    SvaraRadera
  3. MINT och WILD AT HEART (enbart för namnet)
    Gillade inlägget på Bloglovin som nr 5.

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  4. Har gillat och delat på FB. Har gillat och följer dig på Bloglovin, fick nr 500 :D. "Goji o Coconut" och "Wild at heart" skulle jag vilja vinna.//Annalisa

    SvaraRadera
  5. johanna mårtensson2014-02-17 17:23

    Självklart är detta choklad freaket med i denna roliga tävling.
    Jag skulle gärna vilja testa

    Conscious Orange
    Conscious The Nutty One

    Håller tummarna för att jag vinner.

    gillar på FB (Johanna Mårtensson)

    jojossan89@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Önskar att vinna the nutty one, wild at heart. Gillar på facebook (Kelly Svensson)

    SvaraRadera
  7. Hej.

    Här vill jag vara med. Jag har en vän som betyder väldigt mycket för mig. Jag har haft en väldigt jobbig höst och vet inte hur jag ska visa honom hur mycket han har gjort för mig.
    Han bryr sig väldigt mycket om naturen, att allt ska vara ekologiskt och att alla människor är bra.
    Jag skulle vilja vinna två chokladkakor till honom som skickas till honom på posten bara för att ge någonting. Skulle vilja vinna Consious Goji/coconut och Consious mint hint.

    Jag gillade inlägget som nr 7.
    Delade på facebook i namn Linnéa Möller.

    Hoppas jag inte missförstått nu. Har läst ggr flera men hittar ingenstans om kommentarerna ska delas eller skickas ihop. Ska de delas hör gärna av dig.

    Mvh jessamy
    jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Helena i Uppsala
    Goji/Coconut och Nutty One
    Kollar 3 mars om jag varit lyckosam!

    SvaraRadera
  9. gillar på fb som annica la sundström
    skulle vilja prova orange och mint hint

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar. :)
    Skulle vilja vinna gojibär/coconut och the nutty one. :)
    Gillar dem nu på facebook: Emely Tuväng Korabik
    Gillar inlägget på bloglovin som nr 9.

    Hoppas på tur! :)

    SvaraRadera
  11. Jag vill gärna smaka på The nutty one och Orange.

    anette.nordqvist@bahnhof.se

    SvaraRadera
  12. Har jag turen att vinna vill jag ha Orange och plain.

    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/february/2-mars-vinn-choklad.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  13. Bengt Hjalmarsson2014-02-18 07:58

    Conscious Orange,Conscious The Nutty One

    bengtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  14. Conscious the nutty one.

    SvaraRadera
  15. Det som låter godast är : Goji / coconut och smaken Orange .
    Mona

    SvaraRadera
  16. Åh, jag skulle vilja vinna The nutty one eller Goji/coconut!

    Med vänlig hälsning/ Katarina

    brynastigers@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. 1. Skulle vilja vinna: MINT & ORANGE
    2. Gillat på fb (camilla millah öman)
    3. Följer redan så gillat (9)


    Hoppas på tur.. Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Goji/Coconut och Wild at heart.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  19. Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Om jag vinner vill jag ha plain och the nutty one.
    Låter verkligen gott och är det även nyttigt så kan man ju inte låta bli art testa dom :-)
    Ha en fin dag!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag skulle vilja vinna Mint Hint och The Nutty One. Jag gillade inlägget som nummer 10 på bloglovin. Jag har tipsat om tävlingen på min blogg http://girlathome.blogg.se/2014/february/ekologisk-choklad.html.

    SvaraRadera
  21. Hej igen...Jag är med och tävlar och skulle vilja vinna "the nutty one" och "coconut och goji". Har gillat och delat på Facebook i mitt namn Susan Vikström. Direktlänk https://www.facebook.com/susan.viksrom

    SvaraRadera
  22. Är gärna med, om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha : Conscious Goji/Coconut
    & Conscious Wild at Heart hoppas på turen nu :D my.thulin@live.se

    SvaraRadera
  23. Tjenixen.

    Jag skulle bli superglad över att vinna smakerna "Hint Mint" & "Wild At Heart" :)

    Vänliga hälsningar:

    "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag är ju en chokladoman så det är klart att jag måste vara med och tävla :) Jag har aldrig provar raw choklad förut, så det skulle ju vara jättespännande. Förhoppningsvis får jag en ny och lite nyttigare favorit, så jag kan variera mig mellan att vara nyttig och onyttig :) Svårt val om vilken smak eftersom de ser goda ut allihop, men jag väljer plain och goji/coconut om jag har turen med mig!

    Jag gillar på fb (maria mattson).

    Tipsar om tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969

    Gillar dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 11.

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Frida Eriksson2014-02-19 15:15

    Hej, jag skulle vilja vinna Goji/coconut och plain 60% :)
    Följer dig redan på bloglovin'
    Håller tummarna, kram
    (tacospanda@gmail.com)

    SvaraRadera
  26. The nutty one och gjoji/coconut

    SvaraRadera
  27. Frida Bergner2014-02-19 21:32

    Jag är självklart med och tävlar.
    Kul att få chansen att smaka på något nytt.

    Jag önskar gärna vinna smakerna Conscious Wild at Heart och Conscious The Nutty One.

    * Gillar ScandChoco på FB: Frida Bergner
    * Delar tävlingen på FB: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10152231017794767?stream_ref=10
    * Följer dig på bloglovin sen tidigare, så gillar ditt inlägg som nr 11.

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Vilken toppenvinst! Perfekt med choklad utan socker! Jag skulle vilja vinna Conscious Mint Hint och Conscious The Nutty One. Jag tar även en extra lott, jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar"

    SvaraRadera
  29. Jag vill vinna The Nutty One

    SvaraRadera
  30. Orange och the nutty one hade varit riktigt gott och vinna! :)
    Mvh, Caroline
    (carrofrisk@hotmail.com)

    SvaraRadera
  31. jag önskar vinna : Goji/Coconut och Orange.
    Denna choklad verkar super för mig som är Gluten intol.
    // Tack så mycket
    Monica Sjöberg
    0730437388

    SvaraRadera
  32. Ååååh, jag är med!
    Skulle vilja vinna goji & coconut, låter muuumsigt!
    Gillat på fb, Dessie Borgström
    Gillat på bl, som nummer 13

    Hoppas :))
    Kraam
    Dessie
    http://blogg.alltforforaldrar.se/dessie
    dessie_2000@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Eko choklad! Va smarrigt! Jag skulle gärna vilja vinna goji/coconut och the nutty one. Jag gillar sandchoco på Facebook!
    Har ingen blogg med nås på Svahn.anna@icloud.com

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja testa på Conscious Mint Hint och Conscious The Nutty One som jag tror blir två stor favoriter här hemma.

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Har delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer bloggen sedan tidigare på bloglovin, och har gillat som nr 14.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Orange & The Nutty One! Gillar på FB och blev nummer 15 på BL!

    Vilken toppenvinst! Visste knappt om att man gjorde helt mjölkproteinfri choklad! Jag helammar ju min lilla mjölkproteinallergiska tjej och har inte hittat någon choklad att ersätta med!

    SvaraRadera
  36. Hej.
    Jag är gärna med. Om turen är med mig så skulle jag vilja ha The Nutty One. Jag följer dig sedan tidigare och gillar inlägget som nummer 16. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  37. The Nutty One och Plain är man väldans sugen på.
    Gillade inlägget på bloglovin och blev nr 17. <3

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med!
    Skulle jag vinna skulle jag vilja ha Mint hint & Orange
    Gillat dem på Facebook - Liza Ludvigsson
    följer dig även på bloglovin - nummer 504
    Håller tummarna!
    Mail - Lizaludvigsson94@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Hej
    Jag vill gärna vara med! Om jag vinner vill jag vinna Goji / Coconut och Mint/hint.
    Som gravid är jag är ett riktigt chokladfreak och vräker i mig Marabou, ett nyttigare alternativ skulle faktiskt vara rätt bra...;D
    Jag gillar på facebook

    Hälsningar Anna elisabethsdotter@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Om jag vinner väljer jag: The Nutty One och Plain. Gillat ScandChoco på FB.
    Hejhej / Kerstin

    SvaraRadera
  41. Jag vill vinna Nutty Heart ochWild at heart! Tycker de passar ypperligt in som beskrivning på mig! ;)
    Har gillat, delat på facebook och gillat på Bloglovin! :)

    SvaraRadera
  42. Hej! Är med :)

    Vill gärna vinna "Mint Hint" och "The Nutty One".

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Följer på instagram och gillar inlägget som nr 18.

    Kram Matilda

    SvaraRadera
  43. Conscious Goji/Coconut och Conscious The Nutty One
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  44. Anna Lundqvist2014-02-27 16:20

    Jag är gärna med och skulle vilja prova: The nutty one och Wild at heart

    Gillar på fb - Anna Lundqvist

    Följer dig redan och gillar som nr 19

    SvaraRadera
  45. Trevlig tävling. Jag älskar choklad i alla former och vill självklart vara med och tävla. Vinner jag vill jag ha mint hint och plain 60 procent. :-) trevlig kväll önskar anneli.akerman61@gmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag skulle vilja vinna Goji/Coconut och Wild at Heart
    Har gillat på fb
    Gillar inlägget som nr 20
    phebeles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  47. stickestickan@yahoo.se2014-02-28 14:37

    The nutty one och mint hint. :)

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med!
    Har jag turen att vinna så önskar jag.
    Goji/Coconut och Mint Hint
    FB: C Care Regn
    Är redan följare på BL och har gillat inlägget.

    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2014/02/2-mars-vinn-chokladkakor-fran-conscious.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  49. Jag skulle vilja vinna Conscious Orange och Conscious The Nutty One

    anna.samuelsson9@gmail.com

    SvaraRadera
  50. Hej!
    Mums för choklad!
    Jag väljer: Mint Hint och Wild at heart!

    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

    Jag har tipsat och delat tävlingen på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/438499529586879?stream_ref=10

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Alla verkade väldigt goda! Men jag måste ändå välja de smakerna man blir mest nyfiken på eftersom de är så annorlunda och nytänkande: "Wilde at heart" och "goji & coconut"

    SvaraRadera
  52. Jag skulle vilja vinna: Conscious Mint Hint & Conscious Orange

    Gillar på FB (Carola Lind) och har delat
    https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151993627563543?stream_ref=1
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  53. Ellen Norén mejl: Ellenellen98@hotmail.com2014-03-02 10:59

    Conscious Mint Hint
    Conscious The Nutty One

    SvaraRadera
  54. monika johansson2014-03-02 13:49

    Skulle väldigt gärna vilja vinna smakerna orange och mint hint.

    vh
    monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  55. Hejsan, jag är gärna med och tävlar om ekologisk och smakfull choklad
    som gör en sötsugen person riktigt glad. Fin choklad som är god i munnen och god för kroppen gör att man kan unna sig några bitar varje dag och är perfekt till kaffet.
    Om turen är med mej så önskar jag "The Nutty One" och "Mint Hint"
    Gillar ScandChoco på fb (Sören Andersson)
    Tipsar om tävlingen på fb.
    Följer på bloglovin.

    Mvh / Sören Andersson

    SvaraRadera
  56. Hej,
    klart jag vill vara med i utlottningen :)
    ♥ Väljer följande smaker:http://www.scandchoco.se/produkt/conscious-orange/ och http://www.scandchoco.se/produkt/conscious-mint-hint/
    ♥ Gillar på fb Pernilla Wamsjö
    ♥ Delat/Länkat offentligt på min fb sida: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10201810346236289?stream_ref=10
    ♥ Följer dig på bloglovin och blev nr 21 att gilla :)

    SvaraRadera
  57. Jag skulle vilja testa smakerna "Wild at heart" och "Plain 60%". Den första för att jag är otroligt nyfiken på en choklad smaksatt med alger och muskotnöt, den andra för att choklad trots allt oftast är godast i ren form. :)

    Jag följer på bloglovin' (blev följare 507) och kommer alldeles strax tipsa om tävlingen på min instagram (dearelsa)

    Håller tummarna för lite godheter! :)

    Mvh, Elin (ellebellejul@gmail.com)

    SvaraRadera

  58. Om jag vann skulle jag vilja ha nutty one och goji/cocnut.


    Allt gott!


    Lovisa

    SvaraRadera
  59. The Nutty One och Plain!

    Hoppas på tur! /Håkan

    SvaraRadera
  60. Hej!

    Det blir Goji-Coconut och Wild at heart jag väljer vid vinst!!

    Gillar på Facebook.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  61. Hej!
    Är jättegärna med och tävlar. :)

    Jag har gillat och tipsat på facebook.
    https://www.facebook.com/

    Om jag vann vill jag gärna testa smakerna goji/coconut och mint hint.

    Med vänlig hälsning Irene

    SvaraRadera
  62. Hej :)

    Jag är mest sugen på

    Conscious Goji/Coconut och Conscious Mint Hint
    Gillar ScandChoco AB på Faceook under mitt nick PirateJenny Whyrow

    Följer dig på Bloglovin men fick inget nummer, mitt nick där är Carina B.

    Hoppas hoppas HOPPAS jag vinner! :)))

    Med vänliga hälsningar, Åse

    SvaraRadera
  63. Hej på dig!

    Wild at heart låter spännande och Plain för att få den nakna chokladsmaken!

    Mvh Alice

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!