2014-02-26

Tävla om ett Volume-Filler hudvårdskit från Eucerin!

Den senaste hudvårdsserien från Eucerin heter Volume-Filler och sägs inte bara motverka hudens åldrande utan även återge förlorad volym.

Nu har ni chansen att vinna ett kit bestående av samtliga fyra produkter!
Från 25 års ålder startar hudens åldrande i samtliga hudlager. Hudens åldrande handlar inte bara om rynkor, huden blir också slappare, ansiktskonturerna mindre tydliga och huden förlorar sin volym. Nu lanserar Eucerin hudvårdsserien Volume-Filler som kliniskt visat återger ansiktet volym och ger mer definierade ansiktskonturer för fyllig och mjuk hud. Serien består av fyra produkter Eucerin Volume-Filler Dagcreme (normal till blandad hud)Volume-Filler Dagcreme (torr hud)Volume-Filler Nattcreme och Volume-Filler Ögoncreme.
__________________________________________

1:a pris Hela hudvårdsserien Volume-Filler från Eucerin, värde 1106 kr
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

När börjar huden åldras?

Ledtråd under bilden.

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Tipsa om tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 9/3-14.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

68 kommentarer:

  1. När börjar huden åldras?
    Svar: 25 års ålder.

    Har delat tävlingen på FB (https://www.facebook.com/sanna.kaakinen1?ref=tn_tnmn).

    Följer bloggen via bloglovin och har gillat inlägget som nr 1.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Från 25 års ålder
    har gillat och följt dig länge

    SvaraRadera
  3. Vilken kul tävling! :D

    Huden börjar åldras vid 25års ålder.
    Jag följer dig redan på Bloglovin', men minns tyvärr inte vilket nummer jag hade =/

    SvaraRadera
  4. vid 25-års åldern

    asa.skyttberg@spray.se

    SvaraRadera
  5. När man är 25 år börjar huden åldras.

    Hälsningar fridaelmgren@yahoo.se

    SvaraRadera
  6. Ååååå vilken underbar vinst ;) Svar: vid 25 års ålder.
    Följer dig.... Gillar även Eucerin på FB.
    Bye / Kerstin

    SvaraRadera
  7. huden börjar åldras efter 25års ålder.

    SvaraRadera
  8. Från 25 års ålder.
    Delar vidare till min fb. sida Carina Gerdin.
    Kram Carina G
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  9. Cecilia Backström2014-02-27 14:55

    Från 25 års ålder (hjälp!)

    cillaberg@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Huden börjar åldras från 25- års åldern. Det kan jag hålla med om :-)

    Håller tummarna och önskar dig en härlig helg!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Svar: vid 25 års ålder
    .

    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/february/9-mars-vinn-hudvard.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  12. Från 25 års ålder.
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  13. Helena i Uppsala
    Svar: från 25 års ålder (= en chans)
    Jag kollar 9 mars om jag haft tur.

    SvaraRadera
  14. Från 25 års ålder startar hudens åldrande i samtliga hudlager.
    En lite rynkig 53 årig tant
    som behöver hjälp för att bli elegant!
    Slapp och rynkig vill jag inte vara,
    så med hjälp av Eucerin rynkorna kanske bort kan fara!!
    irene_e@spray.se
    delat på fb som irene eliasson

    SvaraRadera
  15. Svar:Från 25 års ålder startar hudens åldrande i samtliga hudlager. Följer på bloglovin som nummer 504 samt delat på facebook.
    MVH
    Anita Söllwander
    anita.sollwander@spray.se

    SvaraRadera
  16. Från 25 års ålder.

    nyqvist530@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Från 25 års ålder
    ingmarie77@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Tjenixen.

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av dessa välgörande produkter :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan: Huden börjar åldras runt 30-årsåldern

    Vänliga hälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Från 25 års ålder börjar huden åldras.

    /erikanaslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Från 25 års ålder.
    Maria ( marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  21. Svar : Vid 25 års ålder.
    Gillade på BL och blev nr 3

    SvaraRadera
  22. Christina Frisberg klart jag vill vara med och tävla om sådana bra produkter.
    Ja huden börjar åldras redan vid 25 års ålder vilket är lite tråkigt då jag är 53 år, så du förstår ju att jag ser ut som ett russin nu?? :) :)
    Jag följer dig på bloglovin redan och gillade tävlingsinlägget som nr 5 där.
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    frisanpoxy@hotmail.se
    hoppas på en räddning i sista sekunden här, russinet kanske kan bli en fin druva igen :) :)
    KRMEN <3

    SvaraRadera
  23. Från 25 års ålder

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Svar på frågan är: Från 25 års ålder startar hudens åldrande i samtliga hudlager.

    Följer din blogg
    Delar tävlingen på FB
    https://www.facebook.com/julianna.fredriksson1?ref=tn_tnmn

    Mvh Julianna
    julianna@bredband2.com

    SvaraRadera
  25. Hej!

    1. Från 25 års ålder startar hudens åldrande i samtliga hudlager.
    På vintern blir hyn lätt torr och dyster,
    den skulle verkligen behöva få lite lyster!
    Har svår att hitta rätt produkt,
    som ger min hy spänst och fukt!
    Hoppas nu på innerligt på turen,
    att vinna lyxiga produkter som återfuktar huden.
    För dessa produkter har allt man behöver,
    extra fukt och någonting alldeles speciellt utöver!
    Gillat och delat såklart
    om jag vinner detta vore helt underbart!
    Skulle man ha turen att dessa produkt få prova,
    då blir nog huden mjuk och slät kan jag lova!

    Ha en trevlig helg!

    MVH Christina Udd
    ucli@spray.se
    Christina Udd har delat en länk http://vittellersvart.blogspot.se/2014/02/tavla-om-ett-volume-filler-hudvardskit.html

    SvaraRadera
  26. Från 25 års ålder =)

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med!
    Svar: Vid 25 år ålder.
    Är följare på BL och har gillat inlägget.
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2014/03/9-mars-vinn-volume-filler-hudvardskit.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  28. 1. från 25års åldern (ja då har åldrandet satt igång grr)
    2. Följer redan så gillat (7)

    Kramar // millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. En lott. Svar: 25 Mvh: Mita

    SvaraRadera
  30. Hej,
    klart jag vill va med i utlottningen :)
    ♥ Svar: Från 25 års ålder
    ♥ Länkat/Delat offentligt på min fb sida: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10201810377797078?stream_ref=10
    ♥ Följer dig på bloglovin och blev nr 7 att gilla inlägget :)

    SvaraRadera
  31. Ps!!! Såg att jag nog blev nr 8 att gilla inlägget på bloglovin och inte nr 7 som jag skrev ;)

    SvaraRadera
  32. Från 25 årsåldern. Olyckligt nog. Stackars min snart 31 åriga hud.
    Delar på facebook under mitt namn Sofie Pramgren

    SvaraRadera
  33. Jag är jättejättegärna med ;)

    Svar på frågan är: Från 25 års ålder

    Blogglänk här:http://piicniic.blogg.se/tavla/2014/march/eucerin.html

    Gillade inlägget på bloglovin som nr 9

    Minmail: jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med och tävlar.
    1. Svaret är 25 års åldern
    2. Följer dig sedan tidigare på bloglovin, gillar inlägget som nr 10
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  35. Rätt svar. Efter 25 års ålder börjar huden åldras.
    monica.sjoberg@ltdalarna.se

    SvaraRadera
  36. Vid 25 års ålder.
    AliceMeyeer@yahoo.com

    SvaraRadera
  37. 1) Från 25 års ålder!

    2) Jag har bloggat om tävlingen här: http://ceciliamaria.webblogg.se/2014/march/eucerin-volume-filler.html

    SvaraRadera
  38. Nadia nadiawalaf(a)hotmail.com2014-03-06 08:20

    Huden börjar åldras vid 25 års ålder.

    Jag har tipsat på facebook och blev 11:a att gilla inlägget på bloglovin.

    SvaraRadera
  39. Efter 25 års ålder! Har gillat på BL som nummer 12! :)

    SvaraRadera
  40. Frida Bergner2014-03-06 19:30

    Jag är med!

    * Huden börjar åldras vid 25 års åldern.
    * Tipsar om tävlingen på FB: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10152264264739767?stream_ref=10
    * Följer dig via bloglovin sen tidigare, så gillar ditt inlägg som nr 13.

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Efter 25 års ålder :)

    // Emelie Fallmyr

    SvaraRadera
  42. från 25 års ålder

    anle@hotmail.se

    SvaraRadera
  43. Anna Lundqvist2014-03-07 18:36

    Vid 25 års ålder

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Min underbara silkeslen hud börjar åldras vid 25 år
    delar min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/
    följer bloglovin
    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  45. Vid 25 års ålder.

    2 extralotter:

    Tipsat om/delat tävlingen här:
    https://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/421813577952728?stream_ref=10

    Följer dig och gillat inlägget som 14:e person.

    Mvh
    Paola Allegrini

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  46. Hej!
    Huden börjar åldras vid 25 års ålder. :)
    idaho.k@hotmail.se

    SvaraRadera
  47. SVar: Från 25 års ålder

    Delat på FB (Carola Lind) https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152004184968543?stream_ref=10

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  48. Från 25-årsålder.
    Tipsar om tävlingen på min fb-sida, Anna Jonsson.
    https://www.facebook.com/annajonssonsmail/posts/602341246520824?stream_ref=10
    Soliga vårhälsningar! :-)

    SvaraRadera
  49. Glömde min mail; tucket@spray.se
    Anna Jonsson

    SvaraRadera
  50. Hej!

    Från 25 års ålder.
    Denna vinst skulle verkligen komma till användning! :)

    Hälsningar Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  51. Huden börjar åldras vid åldern 25 år.

    Följer på bloglovin (blev nr 508)

    othiliali@hotmail.com
    '

    SvaraRadera
  52. 1. Svar: 25 år

    2. Delar tävlingen på min FBlogg (Sofie Altuntas)
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/599634840113409?stream_ref=10

    3. Följer redan på bloglovin och blev nr 16 att gilla inlägget

    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Svar: från 25 års ålder....
    Här har jag delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/440777116025787?stream_ref=10

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Från 25 års ålder.

    Camilla Kumlegård
    guldgurami@yahoo.com

    SvaraRadera
  55. Kul tävling! :)

    Svaret på frågan är: Från 25 års ålder.

    Hade varit så kul och få prova dessa, min hy hade verkligen behövt
    bra hudvårdsprodukter. :)

    Följer dej sedan tidigare på bloglovin och gillar inlägget som nr 18.

    Har tipsat om tävlingen här: http://frozenvanilla.blogg.se/2014/march/hudvardskit-fran-eucerin.html#comment

    frozenvanilla@live.se

    Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  56. Svaret är 25

    Delat på Facebook: https://www.facebook.com/kristina.karlssonfdmagnusson/posts/734050603294455?stream_ref=5

    Gillar inlägget på BL som nr 19
    :-)

    SvaraRadera
  57. Hej!

    Vid 25 års ålder börjar huden åldras.

    :-)

    Varma hälsningar från
    Monika

    Min mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Hejsan!

    Huden börjar åldras redan vid 25 års ålder. Jag hade ingen aning om att det var så tidigt! Trodde man skulle bli nära 40 innan ålderstecken började synas.

    Jag följer dig på bloglovin sedan innan och är gillare nummer 15 på inlägget!

    // Laksana B

    SvaraRadera
  59. 25 år!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  60. Svar: Huden börjar åldras vid 25 års åldern.
    Mvh Agata A=

    SvaraRadera
  61. Från 25års ålder

    Och jag har delat tävlingen på Facebook

    https://www.facebook.com/sven.soderling

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  62. ann-katrin j.2014-03-10 09:56


    Från 25års ålder




    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  63. 25 unga år!

    Hoppas på tur! /Håkan

    SvaraRadera
  64. Huden börjar egentligen åldras redan efter du blivit född.
    Men den börjar bli Gammal vid 25 år, vilket verkligen är synd!
    Så det är dags för mig att börja göra något åt det.
    Hälsar en "ganska" ungdomlig Farmor

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!