2014-02-13

Tävla om tre vårförbrukningar Wettex® Limited Edition!

Som en del av Vileda® Städpanel har jag fått möjligheten att tävla ut en varsin vårförbrukning av Wettex® Limitied Edition 2014 till tre av er!
I samband med Wettex® 65 års-jubileum ville vi bjuda in de som faktiskt använder duken varje dag till att bidra med sina idéer på hur Wettex® kan se ut. Det vinnande bidraget för tankarna till marockansk kakel och kalejdoskop. - Stjärnorna på duken är en  hyllning till de som städar, för de är verkligen vardagshjältar. Sen ville jag att mitt mönster skulle sprida stjärnglans över vardagssysslorna. För att helt enkelt göra vardagen lite roligare, säger Johanna Samuelsson.

Wettex® suger som alltid upp hela 15 gånger sin egen vikt och är en biologiskt nedbrytbar naturprodukt som på komposten bryts ner efter 6 veckor.
1:a - 3:e pris En vårförbrukning Wettex® Limited Edition
(vårförbrukning = tre paket à fyra dukar)
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Hur många år fyller Wettex i år?

Ledtråd under bilden.

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 23/2-14.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

69 kommentarer:

  1. Svar: 65 år.
    Hejhej / Kerstin

    SvaraRadera
  2. Hur många år fyllde Wettex: svar på din fråga är 64 år
    4 feb 2014 blir den svenske uppfinningen 65 år
    Eva Walder
    ejsa_ej@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Svar: 64 år


    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/february/23-februari-vinn-wettex.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  4. jag är jätte gärna med.

    svar på frågan är 65 år

    kram veronica

    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Wettex fyller 65 år . Hipp hipp hurra =D

    SvaraRadera
  6. Mats Hervén2014-02-14 09:30

    65 år

    mats.herven@home.se

    SvaraRadera
  7. 65år med Wettex ja inte för mig men 36år för min del. Jag köper bara wettex då det är de enda som fungerar bra enligt mig. Hade varit kul att vinna limited edition. Med vänlig hälsning Cecilia LArsson larssontirri@yahoo.se

    SvaraRadera
  8. Grattis Wettex! 65 år :D Läckra trasor! Nu blir det roligare att städa :D
    Mvh Linda lindaelisabeth@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Anna Lundqvist2014-02-14 10:36

    65 år.

    SvaraRadera
  10. Fyller 65 år.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  11. 65 år!

    / Katarina Österberg
    brynastigers@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Vill gärna få chansen att vinna...
    Svar: Firar 65-årsjubileum i år.
    Följer redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 2(ANNIKA GUSTAFSSON)
    Alltså 2 chanser att vinna
    Ha en trevlig Alla hjärtans dag!
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Kul tävling. Wettex firar 65 år.

    SvaraRadera
  14. 65 år

    Lotte Wallskog
    wallskog@bredband.net

    SvaraRadera
  15. Dom fyller 65 år :-)
    Jag är med och tävlar!
    Ha en fin alla hjärtans dag.
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag vet inte om du fick min kommentar så jag skickar en till...
    Svar: 65 år, delar vidare till min fb sida (Carina Gerdin).
    Trevlig alla hjärtans dag / Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  17. Jag vill vara med och tävla :D
    Wettex fyller 65 år i år!
    Jag blev den 3e som gillar inlägget på Bloglovin.
    Nu får vi se om det blir till att vårstäda snart då!
    /Anna
    anna_eiderbrant@hotmail.se

    SvaraRadera
  18. perfekt vinst för mej som städar mest hela tiden :) dessutom är disktrasor så tråkigt att köpa ;)

    1. 65 år
    2. delat på fb: Johanna Hellberg
    3. gillar som nr. 4 på bloglovin

    johanna.hellberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Ann-Katrine Nyqvist2014-02-14 21:47

    65 år firar Wettex

    SvaraRadera
  20. Hur många år fyller Wettex i år?
    Svar: 65 år

    Delat på FB (https://www.facebook.com/sanna.kaakinen1).

    Följer din blogg via bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 5.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Nadia nadiawalaf(a)hotmail.com2014-02-14 23:39

    65 år firar Wettex.

    Jag har delat på facebook samt gillat inlägget på bloglovin (nr 6).

    SvaraRadera
  22. Hejsan.

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av detta välbehövliga pris ;)

    Mitt svar på tävlingsfrågan: 65 år

    Vänliga hälsningar samt en önskan om en riktigt skön helg // "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. 65 år
    (annelitavlingar@yahoo.se)

    SvaraRadera
  24. 65 år
    ingmarie77@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Svar: 65 år

    Vore superkul att vinna detta till min mamma som så ofta ställer upp och städar hos oss.
    Mailadress är: asa_ellenor@hotmail.com

    Hälsningar Åsa

    SvaraRadera
  26. Svar: 65

    Delat på FB : https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151968043968543?stream_ref=10

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  27. Wettex fyller 65 år
    Jag tipsar om tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/jenny.hultfeldt
    jenny.hultfeldt@live.se

    SvaraRadera
  28. Wettex fyller 65 år
    Jag tipsar om tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/jenny.hultfeldt
    jenny.hultfeldt@live.se

    SvaraRadera
  29. Wettex fyller 65 år
    Jag tipsar om tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/jenny.hultfeldt
    jenny.hultfeldt@live.se

    SvaraRadera
  30. Wettex fyller 65 år
    Jag tipsar om tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/jenny.hultfeldt
    jenny.hultfeldt@live.se

    SvaraRadera
  31. 65 år!

    Gillar som nummer 7 på Bloglovin!

    SvaraRadera
  32. denna vinst skulle passa perfekt för ett städfreak som gillar att byta disktrasa ofta :-).

    De fyller 65 -år och jag gillar inlägget som nr 8!

    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Klart jag vill va med och tävla :)
    ♥ Wettex firar 65- år, Hurra!!!
    ♥ Följer på bloglovin och blev nr 9 att gilla
    ♥ Har även Delat/Länkat till tävlingen offentligt på min fb sida: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10201729450413944?stream_ref=10

    SvaraRadera
  34. 1. Jag är gärna med och tävlar, Wettex fyller 65 år.
    2. Följer dig sedan tidigare, gillar inlägget som nr 10
    Mvh liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  35. Wettex® fyller 65 år i år.

    SvaraRadera
  36. SVAR: 65 år
    Åh, så fina trasor.
    Med dessa blir det säkert mycket roligara att städa.

    anette.nordqvist@bahnhof.se

    SvaraRadera
  37. 65 år :)
    Jag blev nr 11 att gilla inlägget på BL.

    SvaraRadera
  38. 1. 65år
    2. FÖljer redan så gillat (12)

    Hoppas verkligen att detta städfreak
    vinner detta fantastiska pris..
    Många kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag är med & tävlar , de firar 65 år.
    My.thulin@live.se

    SvaraRadera
  40. Hej!
    Vill självklart vara med och tävla, och riktig städnörd som jag är hade jag blivit oerhört lycklig; tycker wettex är sagolikt bra :D

    Hur många år fyller Wettex i år?----------- 65år!! :)

    Bloglovin: Stod att du hade 495 följare innan jag börja följa så gissar jag är nr 496 :-)

    Trevlig kväll!
    /Corina

    corinacadbrand@hotmail.com


    SvaraRadera
  41. Är med :)

    Svar: 65 år.

    Gillar inlägget på bloglovin (13).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  42. Anna-Märta Stålnäve2014-02-20 20:06

    De fyller 65 år!
    Mvh
    Anna-Märta Stålnäve
    stalnave@gmail.com

    SvaraRadera
  43. 1. Wettex fyller 65 år!

    2. Jag har bloggat om tävlingen här: http://ceciliamaria.webblogg.se/2014/february/hos-vitt-eller-svart.html

    SvaraRadera
  44. 65 år
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  45. vet inte om min förra kommentar kom med så jag skriver en till ifall ifall.

    Svar: 65
    Jag har länkat till dig till höger i min blogg

    SvaraRadera
  46. Jag är gärna med!
    Svar: 65 år
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2014/02/23-feb-vinn-varforbrukningar-wettex.html
    Är följare på BL och har gillat inlägget.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  47. 1. 65 år
    2. Delat på FB
    https://www.facebook.com/jennya.johansson.52
    3. Följer bloggen
    Glada hälsningar Jennya (jenny-janne@hotmail.com)

    SvaraRadera
  48. Svar: 65 år!

    Här har jag tipsat och delat tävlingen: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/436216623148503?stream_ref=10

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Klart att jag vill vara med! svar: 65 .Jag har delat via FB https://www.facebook.com/jenn.barbados/posts/662829743776942?stream_ref=1 gillade via bloglovin som nummer 14! Mvh Jennie Louise jenn2you@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Hej.
    Jag är gärna med. Företaget fyller 65. Jag följer dig sedan tidigare och gillar inlägget som nummer 15. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  51. Hej!

    Svaret är 65 år.

    Jag delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969

    Följer dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 16.

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Svar: 65 år

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. 1. Svar: 65 àr

    2. Tipsar pà min FB logg (Sofie Altuntas)
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/593812084029018?stream_ref=10

    3. Följer som nr 503 och gillar inlägget som nr 17

    HOPPAS
    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Hejsan!
    Vill jättegärna vara med och tävla. :)
    De fyller 65 år.

    Med vänlig hälsning Elin H

    SvaraRadera
  55. 65 år!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner Wettexdukarna!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  56. ann-katrin j.2014-02-25 10:39

    65 år



    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  57. Svar: 64år!


    Dennis Vik

    SvaraRadera

  58. Wettex fyller folkpensionär alltså 65 år

    Jag har delat tävlingen på FB för en större vinstchans

    https://www.facebook.com/sven.soderling

    SvaraRadera
  59. Gratulerar till 65 år!

    Hoppas på tur! /Håkan

    SvaraRadera
  60. Birgitta N O2014-02-25 10:41

    Svaret är 65

    Birgitta

    SvaraRadera
  61. 65 år.
    Jag tävlar gärna. Allt som är gratis är bra.


    Frida Turesson

    SvaraRadera
  62. Hej!

    Svar: 65 år, grattis. :-)

    Mvh
    Alice

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!