2014-02-06

Vinn ett valfritt doftljus från Yankee Candle!

Tillsammans med Yankee Candle startar nu en väldoftande tävling där ni har chansen att vinna ett stort doftljus med just din favoritdoft!
   
En av vårens blommiga nyheter - Lovely Kiku.
Glädjens blomma, en elegant och uppfriskande doft av krysantemum med inslag av söta körsbärsblommor och varm vanilj.

__________________________________________
1:a pris Yankee Candle Large Jar med valfri doft, värde 299 kr.
__________________________________________
För att vara med ska du göra följande:

Besök Yankee Candle och välj ut det ljus du vill vinna!

Skriv ljusets namn som en kommentar. 
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Gilla Yankee Candle på Facebook
(Skriv att du gjort det)

Följ @yankeecandlesweden på Instagram
(Skriv ditt Instagramnamn)

Tipsa om tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram
(Bifoga direktlänken i kommentaren och/eller ditt Instagramnamn)

Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 16/2 -14.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

104 kommentarer:

  1. .Önskar denna blommiga nyhet
    Yankee Candle Large Jar Lovely Kiku.
    .gillar Yankee Candle på fb
    .följer redan på bloglovin o gillar inlägget.
    Det blir 3 lotter eller hur?
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Doften Under the palms, verkar spännande.....
    Gillar Yankee Candle på FB, följer dig.
    Hejhej / Kerstin

    SvaraRadera
  3. Pink sands är favoritdoften.
    Är nr 2 att gilla inlägget på bloglovin.
    Siri

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig tävling!
    Jag önskar vinna Lovely kiku som verkar dofta jättehärligt! ha det gott. Mvh emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Vilken trevlig tävling!

    Nyheten Merry Marshmallow skulle jag vilja ha om jag vann :)
    Gillat Yankee Candle på Facebook (Tina Svensson heter jag där).
    Följer dem på Instagram (tinascore heter jag där).
    Följer dig på Bloglovin som nummer 488.

    Min mail: allas_tina@hotmail.com

    Ha en fin dag! :)

    SvaraRadera
  6. Om jag vinner vill jag gärna ha Fresh cut roses.

    /Therese

    SvaraRadera
  7. Camilla Bergström2014-02-07 10:45

    Hej!
    Underbar tävling!
    Har bara haft äran att känna doften av dessa ljus i affär så hoppas nu innerligt!
    L Jar-Mango Peach Salsa tror jag luktar härligt!
    Gillar, delar på Fb och hoppas
    millabergstrom@hotmail.com
    https://www.facebook.com/camilla.bergstrom.12

    SvaraRadera
  8. Vanilla Chai

    SvaraRadera
  9. Vanilla Satrin. Underbart med Vaniljdoft.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Jag gillar på Facebook sen tidigare, Malin Svensk Björck.
    Det ljus jag skulle vilja vinna är det här:

    http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2174&TM=58&SM=81

    Det bara måste lukta gott! Ser framför mig hur jag ligger på sängen på altanen i sommar. Det är kväll och på bordet bredvid mig står ljuset, som för övrigt matchar vår altan perfekt.
    Jag läser en bok och bara njuter av livet :-)
    Ha en fantastisk helg!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag vill gärna vinna ett Black Coconut
    mrinda@swipnet.se

    SvaraRadera
  12. L-Jar Fresh Cut Roses.
    Gillar & delar vidare till min fb sida (Carina Gerdin).
    Trevlig Helg!
    Kram Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  13. L Jar-Midnight Jasmine skulle jag vilja vinna. :D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  14. Paradise spice
    Gillar på facebook (Kelly Svensson)
    Följer dig på bloglovin

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med. Älskar doftljus. Jag skulle vilja vinna nyheten du föreslagit Lovely Kiku. http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2490&TM=58&SM=81

    Jag har gillat på FB Lottiz Törnqvist.

    Även delat tävlingen där https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist

    Jag följer dig redan på bloglovin. Har gillat inlägget där, men gillade inte nu så vet inte exakt vilket nummer jag blev, men nu är där jag och 7 till alltså åtta stycken.

    Håller tummarna.
    lotten_81@spray.se

    SvaraRadera
  16. L Jar-Champaca Blossom

    SvaraRadera
  17. Är såklart med :)

    Vill gärna vinna "Clean Cotton".

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Följer på instagram (matatilda).

    Delat på fb: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583

    Följer på bloglovin sedan tidigare och gillar inlägget som nr 9.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  18. Tjenixen!

    Jag skull bli överlycklig av att få vinna L Jar-Midnight Oasis :)

    Vänliga hälsningar samt en önskan om en trevlig helg // "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Har jag turen att vinna vill jag ha vanilla cupcake

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/february/16-februari-vinn-ljus-fran-yankee-candle.html

    Gillar yankee Candles på Fb, Åsa Olsson

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  20. Sweet Strawberry

    SvaraRadera
  21. Men åååh, perfekta tävlingen, jag missbrukar Yankee Candle :)

    Jag hade valt Pink Sands som vinst, det är min favoritdoft.

    Gillar Yankee Candle på fb (Lilith Fia Dark)

    Följer dem på Instagram (lilithdark)

    Hat tipsat om tävlingen på fb (https://www.facebook.com/lilith.dark.50)

    Följer dig redan på bloglovin.

    SvaraRadera
  22. Pink Dragonfruit

    SvaraRadera
  23. Honey Blossom fångade mitt intresse =)

    SvaraRadera
  24. Sparkling Lemion hade jag valt om jag vann =)
    vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hejsan, är gärna med och tävlar om ett lyxigt och väldoftande ljus. Om jag skulle ha turen att vinna så väljer jag Beach Flowers, Trevligt att prova ett nytt doftljus som jag inte har haft tidigare.
    Gillar redan Yankee Candle på fb.
    Tipsar om tävlingen på fb. (Sören Andersson)
    https://www.facebook.com/soren.andersson.796
    Följer redan Vitt eller svart på bloglovin.

    Mvh / Sören Andersson

    SvaraRadera
  26. Vet inte om min förra kommentar kom med så jag skriver en ny ifall ifall. Jag skulle vilja vinna http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2209&TM=58&SM=81 (a childs dream).

    SvaraRadera
  27. Clean Cotton
    ingmarie77@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag skulle vilja vinna White Gardenia. Har gillat på fb, gillar inlägget som nr 10.'
    phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Milla: Åh vad mysig tävling. Jag vill vinna: doften Paradise Spice. Och jag vill vinna då jag älskar doftljus, för en doft kan väcka känslor till liv. Och jag vill att vi här hemma och våra gäster ska känna sig som hemma. Jag har aldrig heller haft en yankee candle! Perfekt till alla hjärtans dag, håller tummarna. :)

    Email: Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med och tävlar, och önskar vinna L Jar-Black Coconut (http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2174&TM=58&SM=81) som jag tror kommer vara helt ljuvlig här hemma.

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Har delat på FB (https://www.facebook.com/sanna.kaakinen1).

    Följer dig via bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 11.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Lilac Blossom

    SvaraRadera
  32. Åh, härlig tävling! Jag älskar doften Clean Cotton, så den skulle jag vilja vinna :-)

    SvaraRadera
  33. Pink sands
    Gillade inlägget på bloglovin och blev nr 12
    : )

    SvaraRadera
  34. Jag är med!
    Om jag vinner vill jag ha Waikiki Melon :)
    Gillar på facebook (Jessica Jonsson) och gillar inlägget på bloglovin som nummer 13!
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Garden Hideaway önskar jag mig. För nu längtar jag efter våren och grönskan och alla underbara trädgårdsblommor, och kanske ett litet hemligt gömställe där jag bara kan vara.

    Jag gillar redan Yankee Candle på Facebook sedan tidigare, och gillade ditt inlägg på Bloglovin' som nummer 14.

    Tar tre lotter och hoppas på ett trädgårdsgömställe.
    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Min favorit är absolut "L Jar - Fluffy Towels".
    Jag har delat på FB (Beatrice Bäckstrand) och gillar Yankee Candle's sida på FB.

    SvaraRadera
  37. Jättesvår fråga att svara på då jag älskar alla deras dofter... Men okej: Under the Palms

    Har gillat YC på facebook, följer på Instagram (Fanfreak) och jag har länkat från min blogg (dock publiceras inte inlägget förrän den 14/12, så du vet, länken står här ovan) och jag gillar inlägget :)

    SvaraRadera
  38. http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=1885&TM=58&SM=81

    Denna vill jag vinna :)

    Gillar dom redan på fb (Linda Nyberg)

    Följer dig på bloglovin så gillade inlägget som nr 16.

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Anna Lundqvist2014-02-10 13:24

    Jag är gärna med. Har jag turen med mig vill jag vinna: Bahama breeze

    Gillar på fb - Anna Lundqvist

    Har delat här https://www.facebook.com/annab.lundqvist/posts/1526361710922546?stream_ref=10

    Följer på instagram - annalundqvist70

    Följer redan på bloglovin och gillar som nr 17

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Malin Aldén2014-02-10 17:30

    Yankee candle large jar - vanilla satin.
    Jag har gillat på facebook och följer nu på instagram (mitt insta är Hejma)

    SvaraRadera
  41. Black Cherry
    gillar på fb
    annica la sundström

    SvaraRadera
  42. Jag önskar doften Kitchen Spice om jag har turen att vinna.
    Följer Yankee Candle på Facebook sedan tidigare (Anette Kristoffersson)
    Följer Yankee Candle på Instagram (Bolipen)
    Följer dig på Bloglovin' sedan tidigare och gillar detta inlägg som nr 18.

    SvaraRadera
  43. Jag gillar Yankee Candle på facebook.

    SvaraRadera
  44. Jag är gärna med och tävlar.
    Skulle vilja vinna ljuset Sparkling Lemon.
    Gillar dem redan på facebook: Emely Tuväng Korabik

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Mango Peach Salsa! Både doftar underbart och är fin att titta på med den uppiggande gula färgen :)

    Gillar dem redan på facebook (Liie Larsson)
    Följer dem nu på instagram (liielarsson)
    Följer dig redan på bloglovin men gillar inlägget som nr 20

    liie.blogg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Home Sweet Home
    Gillat på FB (saga johansson)

    SvaraRadera
  47. johanna mårtensson2014-02-13 11:07

    L Jar-Sweet Strawberry

    Älskar alla Yankee Candles dofter och skulle gärna vilja prova denna doft.
    Jag är med och gillar på FB (Johanna Mårtensson)

    jojossan89@hotmail.com

    Hoppas hoppas på vinst

    SvaraRadera
  48. Om jag vinner skulle jag vilja ha doften Bahama Beach. Jag har gillat på FB.

    SvaraRadera
  49. Ljuset jag skulle vilja vinna heter Midnight Jasmine.
    Jag följer yankee candle på Instagram, användarnamn är Linnea1313. Jag har bloggat om tävlingen här http://girlathome.blogg.se/2014/february/yankee-candles-2.html. Jag gillade inlägget som nummer 21.

    SvaraRadera
  50. Skulle gärna vilja vinna mango peach salsa :-)
    Malin Grubb
    malingrubb@hotmail.se

    SvaraRadera
  51. Jag skulle vilja vinna Black Coconut.

    anna511no@gmail.com

    SvaraRadera
  52. Åh jag vill verkligen vara med och tävla ;)
    Skulle vilja vinna L Jar-Fluffy Towels, namnet låter så fint och jag har hört att det ska dofta ljuvligt ;)

    SvaraRadera
  53. L Jar-Loves Me, Loves Me Not

    SvaraRadera
  54. Hej, jag vill delta i denna tävling! Skulle jag vinna vill jag gärna ha ett ljus med doften Black Coconut.
    Jag har gillat dem på fb, samt detta inlägg på bloglovin (nr. 22). :)

    SvaraRadera
  55. vilken toppen tävling! jag fyller snart 30 år och ett yankee candle ljus står högst upp på önskelistan. men eftersom dom knappt går att få tag i denna stad så lär jag nog inte få något ? istället försöker jag med lyckan här hos dej :)

    1. jag vill vinna min favoritdoft: pink lady slipper http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=1527&TM=58&SM=81
    2. gillar på fb: Johanna Hellberg
    3. följer på instagram: http://instagram.com/johannahellberg84
    4. länkat på bloggen: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2014/february/valfritt-yankee-candle-ljus.html#comment och http://johannaspratstund.blogg.se/2014/february/045-tavlingar.html#comment. har även delat på fb: Johanna Hellberg
    5. följer dej sen länge på bloglovin så gillar inlägget som nr. 23

    johanna.hellberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Hej!

    Jag önskar vinna: L Jar-Lemon/Lavender

    Jag gillar på Facebook! (Annika Nilsson)

    Jag följer på instagram (aneritrea)

    Jag har tipsat och delat på Facebook: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/433664673403698?stream_ref=10

    Hoppas!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Hej! Jag skulle vilja vinna ljuset i doften Fluffy Towels... för vad är bättre än doften av nytvättade handdukar?!

    Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  58. Jag vill vinna doften Fluffy Towels.
    Jag gillar på facebook, följer på instagram (mitt nick Junitjej), jag följer dig på bloglovin (blev följare nr 493). Jag har också skrivit om tävlingen på min blogg: http://www.junitjejen.se/2014/02/vinn-doftljus.html

    Nu hoppas jag på vinst!

    SvaraRadera
  59. Om jag vinner skulle jag vilja vinna detta ljus "
    L Jar-Wild Passion Fruit"

    Har också tipsa om din tävling; http://jessicalindstrom.blogg.se/2014/february/045-tavling-jag-just-nu-ar-med-i.html

    SvaraRadera
  60. Hej!

    Jag skulle vilja vinna ljuset "Bahama breeze". Har gillat på facebook.

    /Viktoria (vickyhard@hotmail.com)

    SvaraRadera
  61. Jag vill vinna L Jar-Mandarin Cranberry, gillar yankee candle på facebook, följer dig på bloglovin som nummer 495

    ella.wikstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  62. L Jar-River Valley

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Kära tid så MÅNGA helt underbara dofter det fanns.
    Jag har aldrig sett alla på en och samma gång förut.
    Jag är gärna med och tävlar och OM jag skulle ha turen med mig så önskar jag doften: L Jar-Fluffy Towels

    SvaraRadera
  64. Honey Blossom
    Jag har gillat på facebook, och jag gillar även tävlingen här.

    SvaraRadera
  65. Jenny Thorsell2014-02-15 17:24

    Delar tävlingen här:
    https://www.facebook.com/jenny.thorsell.1/posts/212257522307980?stream_ref=10
    Gillar Yankee Candle på FB.
    Önskar mig Clean Cotton:
    http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=414&FragranceID=2

    SvaraRadera
  66. Hej kära du!
    Jag skulle så gärna vilja vinna detta ljuset: L Jar-Vanilla Cupcake då jag fick det i födelsedagspresent förra året. Jag hade glömt bort namnet och är nu överlycklig att jag hittade namnet på ljusen/företaget. Så tack, snälla! Ljuset skulle få pryda min ängelhylla...
    Jag har delat på Facebook: https://www.facebook.com/johanna.aronsson.9 och, gillar Yankee Candle och följer nu dom på instagram. Följer redan dig på bloglovin.
    Håller tummarna hårt.
    Trevlig kväll! Med vänlig hälsning, / Johanna Aronsson

    SvaraRadera
  67. Glömde skriva: heter Strongangel på instagram!

    SvaraRadera
  68. Jag är gärna med!
    Vinner jag önskar jag Clean Cotton, älskar den doften.
    FB: C Care Regn
    Är följare redan och har gillat inlägget.
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2014/02/16-feb-vinn-ett-valfritt-doftljus-fran.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  69. Hejsan!
    Yankee Candle är en stor älskad favorit här hemma, så är klart med och tävlar och håller tummar&tår :)

    Har varit inne på deras hemsida och valt denna underbara doft, är jättemycket, supernyfiken på den: A childs Wish

    Gillar på FB jag heter Corina Måbring Cadbrand där (https://www.facebook.com/corina.mabringcadbrand)

    Gillar på Instagram: Heter Cyac

    Bloglovin: Stod att du hade 495 följare innan jag börja följa så gissar jag är nr 496 :-)

    Trevlig kväll!
    /Corina

    corinacadbrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Älskar Yankee Candles, tyvärr bor jag deltid i London så vet inte om jag kan vara med om jag betalar ev. frakt själv? :)
    Favoriten är i alla fall Kitchen Spice eller Clean Cotton. Men, om jag vinner skulle jag villa prova något som jag aldrig haft hemma förut, så Vanilla Chai :)

    Min mejl är: Amanda.forsmansundell@gmail.com

    SvaraRadera
  71. 1. Jag önskar vinna doften Mountain Pine

    2. Gillar pà FB - Sofie Altuntas

    3. Följer pà Instagram - SOFIE_ALTUNTAS

    4. Tipsar pà min FBlogg
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/590134497730110?stream_ref=10

    5. Följer redan pà bloglovin och blev nr 25 att gilla inlägget

    HOPPAS
    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  72. Clean Cotton

    ia5malka@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Pink Hibiscus!!! Häftig nyhet! Jag följer på FB & Instagram (Amanda H - amandaexanimo) & gillar på BL som nummer 26!

    SvaraRadera
  74. Vilken rolig tävling! Clean Cotton heter ljuset jag vill ha! Jag har gillat på facebook och följt på instagram, mitt instagramnamn är victoriahjalmar.

    SvaraRadera
  75. oops, glömde skriva min mejl: victoriahjalmarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Clean Cotton är min absoluta favoritdoft =)

    Följer @yankeecandlesweden på Instagram(camjon01)
    Har gillat Yankee Candle och delat tävlingen på Facebook samt följer nu dig på bloglovin´- allt för att öka chansen att vinna ;-)

    SvaraRadera
  77. Denna doft tycker jag låter spännande L Jar-Midnight Jasmine.
    Gillat på fb - emma widman och gillar inlägget som nr 27.

    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Gillat - delat - följt, på facebook/Intsgram/bloglovin´ - dvs gjort allt jag bara kan för att få så bra chanser som möjligt att vinna mitt favoritljus CLEAN COTTON

    Instagram: camjon01

    SvaraRadera
  79. Klart jag vill vara med i denna underbara tävling :)
    ♥ Gillar sedan tidigare på fb Pernilla Wamsjö
    ♥ Delat/Länkat offentligt på min fb sida: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10201729401092711?stream_ref=10
    ♥ Följer på bloglovin och blev nummer 28 att gilla inlägget
    ♥ Följer på instagram "Nillwa"
    ♥ Önskar ljuset på bilden om turen faller på mig: http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2490&TM=58&SM=81

    SvaraRadera
  80. Jag har riktigt svårt att välja så jag väljer nyheten du skrivit om, lovely kiku :)
    Håller tummarna hårt nu.
    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  81. 1. Jag är gärna med och tävlar, vill vinna L Jar-Black Coconut
    2. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2014/02/doftljus-162.html
    3. Följer dig sedan tidigare på bloglovin, gillar inlägget som nr 29
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  82. Viktoria Östblom2014-02-16 19:15

    Jag skulle vilja vinna: Soft Blanket. Jag gillar Yankee Candle på fb och följer på instagram (mitt namn viktoriaostblom). Min mailadress är: viktoriaostblom@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. amanda thunberg2014-02-16 20:47

    L Jar-vanilla satin

    SvaraRadera
  84. Sicilian Lemon
    Doften av solmogen citron är så fräsch och ger sådana härliga känslor i hela kroppen.

    anette.nordqvist@bahnhof.se

    SvaraRadera
  85. Hej! GillarYankee Candle på FB. 498 på Bloggen. Gillar delar vidare bland vänner.
    Ljuset doft SOFT BLANKET Så Gulligt! Maud lindberg maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  86. ann-katrin j.2014-02-17 09:43

    Clean cotton



    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  87. Hm, det blir Black Coconut jag väljer vid vinst!!

    Gillar på Facebook.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  88. Hej!


    Jag väljer:

    L Jar-Black Coconut
    Vet inte hur den luktar men beskrivningen
    "Solnedgång i paradiset...Rik kokosdoft,cederträ och paradisets blommor ger en lyxig känsla av lugn och ro" låter ju som något jag gillar... :D


    Jag har en lott, har inte fejjan eller det andra! Men kanske kommer jag långt med "bara" en lott... :D


    Med vänliga hälsningar

    Susann Björnström

    SvaraRadera
  89. Jag väljer Cinnamon Stick



    Har delat tävlingen på FB!



    https://www.facebook.com/sven.soderling

    SvaraRadera
  90. Lovely Kiku verkar fin!

    Hoppas på tur! /Håkan

    SvaraRadera
  91. Bahama Breeze

    Till min kära flickvän Maria såklart!


    Jim.Eriksson

    SvaraRadera
  92. Pink Dragonfruit är det ljus jag är mest sugen på!


    Följer Yankee Candle under namnet "Diangelochase" på Instagram. Gillar din blogg sedan tidigare, är gillare nummer 8 på inlägget!

    Laksana Baskaran

    SvaraRadera
  93. Hej!

    Så många dofter som lockar men Vanilla Chai lockar lite extra som varm väldoft på kvällarna framöver.

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  94. Men vad hände?? Min kommentar står ju inte med :-( Jag tävlade i god tid. Jag som älskar Yankee Candlee

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag vet inte? Skicka in på nytt så är du med, vinnaren är inte framlottad ännu.

      Mvh Anna

      Radera
  95. Fireside treats verkar lovande! Älskar Yankee candles :) Håller tummarna!

    SvaraRadera
  96. Fireside treats verkar lovande! Älskar Yankee candles :) Håller tummarna!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!