2014-03-04

Den mjukaste...

Det har gått nio veckor sedan jag premiäråkte helikopter. Jag klev på med värkar och en bebis i magen, landade efter en kvart med en liten pojke i famnen.
Självklart får vår lenaste Minibror ligga på det mjukaste örngottet vi har.
Från Beach House Company.
Minibror är så len, huden på hans små armar är så mjuka att det känns som att ta på luft. Han ler mot hela familjen, småpratar och försöker greppa tag i saker. Följer sin kurva och väger knappt fem kg, en pyttepojke som tar väldigt stor plats i vår familj.

Vi har landat (pun intended!) i att vara en fyrabarnsfamilj och även om det är tufft vissa dagar så fungerar det. När Liten kom skrev jag att det var hon som gjorde vår familj komplett men inser nu att det är den här lille killen som är vårt klister.


Fyra ungar! Det är stort och jag är stolt över att vi fixar det.

- vs -

6 kommentarer:

  1. såå underbart söt =). härligt att vara en så stor familj, jag hade aldrig grejat det =)

    SvaraRadera
  2. <3
    Insåg när barnbarnen var här lördag-söndag hur stora mina barn blivit. Och hur fort det gått.
    Njut av tiden du har nu.

    SvaraRadera
  3. Så jäkla häftigt, det är minsann inte alla som kan skryta med en sådan luftfärd ;) KRAM

    SvaraRadera
  4. Alltså, jag älskar er pyttekilles förlossningsberättelse! Vilken upplevelse! Så kul att berätta den för han sen när han blir större :)

    Ja, nu har nedräkning till skola och dagmamma börjat ;) Förstår inte hur två ungar kan kivas om så många olika saker på sån kort tid? men det är väl den underbara syskonkärleken ...

    Kram!

    SvaraRadera
  5. ♥ han är bedårande ♥
    ...rusar tiden fyra gånger så fort nu då?
    Hinner inte med :(
    Kram till dig finaste du ♥

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!