2014-03-03

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Allt Liten säger.
Hennes röst är så ljus, mjuk och alla ord blir extra fina när hon säger dem. 

Blev jag irriterad på:

Mina stela fingrar.
Ska boka läkartid. Snart.

Lärde jag mig:

Att en natts intensiv amning ger liknande känsla som en baksmälla.
Uttorkad med huvudvärk.

Undrade jag: 

Hur det är möjligt att vi stått ut med världens sunkigaste soffbord i över ett år.
Det ser ut som att vi hittat det på soptippen och inte ens brytt oss om att torka av det.
En duk har hittills gjort det okej men nu hjälper inte ens det, skamligt.

Önskade jag: 

Att jag hade en egen, välfylld Ben & Jerry-frys i vårt kök.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att barnen kommer ha ett skönt sportlov.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Vi har gett upp vår jakt på ett soffbord. Istället hoppas vi att vi ska snubbla över vårt drömbord någondag när vi minst av allt anar det :D

    SvaraRadera
  2. Jag älskar vårt soffbord. Ändå är jag lite tveksam om det verkligen passar till vår soffa. En sån där sak som jag säkert kommer att grubbla länge, länge till på ;)

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!