2014-03-16

Tävla om en pläd från Beach House!

Sängkläder från svenska Beach House Company är tillverkade av mjukaste bomullsjersey. Förutom att jag själv vill gosa in mig i lakanen så förtjänar de allra minsta människorna att bäddas in i samma mjuka textilier. 

Nu har ni chansen att vinna en vacker vit babypläd till en bebis i din närhet! 
1:a pris Filten Blankie från Beach House Company, värde 299 kr
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

I vilka tre färger finns Baby Bedding?

Ledtråd

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Följ Beach House Company på Facebook.
(Skriv att du gjort det)

Tipsa om tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Bifoga direktlänken eller användarnamn)

Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 23/3-14.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Vinnare presenteras i ett separat inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Håll utkik då jag inte alltid har möjlighet att kontakta vinnaren enskilt.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

39 kommentarer:

  1. Svar:Heaven,Rose och white :)
    Den såg supermysig ut!
    Ha det fint//tessan
    printessan@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Heaven, rose och white.
    Eller blå, rosa och vit ;)
    Gillar på Facebook sen förut.
    Gillar inlägget på bloglovin men från mobilen ser jag inte vilket nummer jag fick.
    Knasigt :(

    SvaraRadera
  3. Filten finns i tre olika färger, gillat på FB.
    Mysmys....
    K

    SvaraRadera
  4. Är gärna med och hoppas på att få gosa in mina fina flickor i denna filten :)

    Gillar på facebook - Lina Eckerström

    Följer dej sedan länge, gillar inlägget som nr 5.

    Svar: Heaven, Rose & Plain White.

    Ha en fin kväll :)
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och tävlar, och Baby Bedding finns i färgerna Plain White, Fold Rose och Fold Heaven.

    Gillar Beach House Company på FB (Sanna Kaakinen).

    Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer din blogg via Bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 6.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Finns i färgerna heaven, rose och white.
    Gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Ha en fin dag!
    Mvh
    Malin
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är med :) Gillar sen tidigare & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Baby Bedding finns i färgerna Heaven (blå), Rosa & Vit.
    Ha det gott / Carina G
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  8. Färgerna är Baby bedding fold heaven, baby bedding fold rose och baby bedding plain white. :)

    Jag har gjort alla extrasteg också. Gillade inlägget på BL som nr 8, mitt namn på FB är ana nordlander lund (gillat på FB) och här har jag bloggat: http://softkitty.bloggplatsen.se/2014/03/17/10605821-tavla-om-en-plad-fran-beach-house/

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se :)

    SvaraRadera
  9. Hej! Babyfilten finns i Rosa Ljusblå och Vit. Jag gillar och följer på fb Beach House Company.
    Och delar och tipsar om tävlingen! Och så tävlar jag om en gosig filt förståss en gosig filt måste alla äga! Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  10. Vit, blå och rosa! Hade mer än gärna krupit ner i deras lakan jag med, hört så mycket bra om dom! :)

    Gillar på facebook - Caroline Andersson
    Följer och gillade inlägget som nr 9 :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Blå. rosa och vit.

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  12. Färgerna heaven(blå), rose(rosa) och white(vit). Jag följer på FB, Tina Carlström. Tipsar på min FB, https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn
    Kram från Tina
    Christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Blå, rosa, vit

    Följer på Facebook
    Följer sedan länge på bloglovin

    SvaraRadera
  14. Fold Heaven, Fold Rose och Plain White
    Gillar och delar på FB som irene eliasson
    irene_e@spray.se

    SvaraRadera
  15. Bengt Hjalmarsson2014-03-18 10:54

    FOLD HEAVEN,FOLD ROSE,PLAIN WHITE

    bengtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  16. jag är med.
    svar: Vit, rosa och blå
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med!
    Svar: Heaven, rose och white.
    FB: C Care Regn
    Är följare på BL och har gillat inlägget.
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2014/03/23-mars-vinn-en-plad-fran-beach-house.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med och tävlar och mitt svar är : Blå (Heaven),Rosa (rose) och Vit (white) :)

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med och tävlar och mitt svar är blå (heaven) rosa (rose) och vit (white) :)

    håller tummarna :D

    SvaraRadera
  20. Baby Bedding finns i 3 färger.
    monica.sjoberg@ltdalarna.se

    SvaraRadera
  21. Dem finns i vitt blått och rosa. Är gärna med och tävlar om en filt till min nyfödde son :)

    Mvh Linda
    Emmiesmamma08@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Svar: Heaven, Rose och White

    Gillar på FB (Carola Lind) och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2014/march/babyfilt.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  23. Åh vilken underbar tävling!
    Svar: Dom finns i färgerna FOLD HEAVEN - FOLD ROSE - PLAIN WHITE
    Håller tummar och tår för att turen ska vara med mig! :)
    Mail: ulrikaseverin@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Söt!
    Rosa, vit och blå!
    Jag följer på FB (Annika Nilsson)
    Jag har delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/444826268954205?stream_ref=10

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. 1. Jag är gärna med och tävlar, finns i färgerna fold heaven, fold rose och plain white.
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Följer sedan tidigare, gillar inlägget som nr 10
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  26. Svaret är: Fold Heaven (blått), Fold Rose (rosa), Plain White (vitt)
    Trevlig helg!
    Maria
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med :-)

    Den finns i 3 färger.

    Jag gillar beach house på fb, Åsa Olsson

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/march/23-mars-vinn-babyfilt.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera

  28. Fold Heaven, Fold Rose, Plain White

    Gillar på FB

    Delat: https://www.facebook.com/kristina.karlssonfdmagnusson/posts/740624662637049?stream_ref=1

    Gillar inlägget på BL som nr 11

    Som jag hoppas!!

    SvaraRadera
  29. White, Rose, Heaven
    Gillar på face som Ana Kokol, delar oxå tävlingen på face.
    På bloglovin blev jag 504 eller 505....

    Ska bli gudmor snart och filen är självklart till min blivande gudbarn som kommer i juli :)

    SvaraRadera
  30. rosa, ljusblå och vit

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Självklart vill jag vara med och vinna denna underbara filt!

    Svaren på frågan är Fold Heaven, Fold Rose och Plain White.

    Håller nu tummarna!
    Ann-Charlotte

    anncharlotte79@bredband.net

    SvaraRadera
  32. Kul tävling!

    Jag är gärna med,
    så fin babyfilt. :)

    Svar: Den finns i färgerna fold heaven, fold rose och plain white.

    Gillar Beach House Company på Facebook: Malin Gustafsson

    Har tipsat om tävlingen: http://frozenvanilla.blogg.se/2014/march/tavlar-om-en-plad-fran-beach-house.html#comment

    Följer dej redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 14.

    frozenvanilla@live.se

    Hoppas på tur. :)

    SvaraRadera
  33. Vilken fin tävling!

    1. Fold Heaven Fold Rose Plain White
    2 Gillar redan Beach house på facebook
    och gillar inlägget på Instagram

    Kram!

    SvaraRadera
  34. Är säker på att jag var med och tävlade men ser inte min kommentar :( den måste ha försvunnit på nåt vis.. Kram Matilda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad konstigt? Skicka in en ny så godkänner jag den. Jag la precis ut de mailade bidragen och försöker hinna dra en vinnare under morgondagen. :)

      Kram Anna

      Radera
  35. Rosa, vitt, blått!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  36. Hej!

    Nyanserna heter Rose, Heaven och White.

    :-)

    Varma hälsningar från
    Monika

    Min mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Hej,

    Rätt svar: baby bedding finns i färgerna fold blue, fold pink och plain white.
    Följer på facebook. :)

    Med vänlig hälsning,
    Louisa H

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!