2014-04-17

Frukost med the ladies!

I förra veckan var det återigen min tur att bjuda på frukost. En tradition jag och fyra kvinnor haft sedan förra året som innebär att vi ses en morgon varannan vecka och turas om att besöka varandra. Snart får vi ytterligare ett tillskott och kommer då vara totalt sex ladies som ses, äter frukost och myser.
Finaste servetterna designade av Hanna Werning ur årets kollektion av Designs for Duni.
Den här gången bjöd jag på varma lchf-tillbehör smaksatt med chevré och knaperstekt bacon och Balsamicogelé till. Lite olika pålägg, nybakat Valnötsbröd och ett vitt bröd smaksatt med lönnsirap. Kalla smoothies med fryst banan, päron, hallon och Rysk yoghurt, det blir som glass.

Kaffe, juice och ett glatt humör. Bästa starten på dagen, de här frukostarna är ljuvliga.
- vs -

3 kommentarer:

  1. Låter som en underbar frukost, får jag komma nästa gång?! :D Och vilket fint porslin!

    SvaraRadera
  2. Men vilken mysig grej! Här är vi ett gäng mammor och bebisar som brukar bjuda varandra på lunch. Men frukost låter ju faktiskt snäppet roligare :)
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!