2014-04-06

Glass & vårfix!

Helgen har bjudit på solsken, lite bakning, städ & vårfix. Nya gardiner har kommit upp i både kök och vardagsrum och beställning nummer trettiotusenåttiosjutton från Lagerhaus är på väg hit. Förutom att de har fina grejer så är det fraktfritt över 300 kr, sådan gillas!

Paketet med odlarprylar har äntligen kommit fram och hämtas ut prick nu och jag hoppas hinna med en sådd tillsammans med barnen senare idag.
Ibland kommer post så rätt, så rätt. Tusen tack!

De här glasscheckarna kom från GB i veckan och om det är något som går åt här hemma så är det glass.

Det är alltid kul att se vilka årets nyheter är och jag letar som vanligt efter de med mest choklad och nötter, the chunkier the better.
I år är nyheten Winner Taco den glass jag ser mest fram emot.

Här hittar du övriga nyheter och om du vill överraska någon du tycker om med en glass eller två kan du testa att skicka ett Glassvykort

Jag skulle iallfall bli väldigt glad, hint hint...
- vs -

3 kommentarer:

  1. Åhh... GB får gärna skicka lite post hit oxå..
    Glass i vårsolen slår det mesta :)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag provade nya magnum med champagne. Mums.

    SvaraRadera
  3. Jag är så dålig på att prova nya glassar... Jag har en favorit som jag oftast äter, men någon gång SKA jag prova iallafall en nyhet ;)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!