2014-04-14

Grattis till tre vinnare!

Tävlingen om mumsigt godis från Pingvin är avslutad och tre vinnare har lottats fram.
Ett stort grattis till:

Axdal
Du har vunnit 1 kg blandat lösgodis från Pingvin.

Anna
Du har vunnit 10 Pingvinstänger

Susan
Du har vunnit 5 Pingvinstänger
________________________________________

Skicka era adresser och mobilnummer (ev smsavisering) till vittellersvart@gmail.com  så snart ni kan för att hinna få godiset till påsk.


Lämna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.

Stort tack till Jovana och Pingvin för vinsterna, och tack till er som ville vara med i tävlingen!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Åh, grattis till vinnarna !! Jag är liiite avis !! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej hej och tack för vinsten :)
    Glad Påsk, ett mail är iväg skickat till dig nu..
    / Susan

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna! Jag vågade inte vara med och tävla då jag försöker sluta med godis (det går ju sådär) :p

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!