2014-04-25

Loppi Blogbag Vårpepp!

April månads Blogbag från Loppi kallas Vårpepp!
Blogbagen innehöll:

Boken Min så kallade kärlek av Shannon Stacy från förlaget Harlequin

- Harlequin-böcker ringer lite sliskigt för min del men jag ska ha ett öppet sinne och ge mig på att läsa den.

Vitalinea PRO från Danone är en ny serie mellanmål som är rika på protein och smaksatt med riktiga frukter och bär på botten av yoghurten. 

- En yoghurt vår närmaste butik saknar i sitt sortiment så jag hämtar ut en burk nästa gång vi åker till stan.

Sun-kissed Bronzing Minerals puder från Sheer Cover

- Ett märke jag hittills inte testat och ser fram emot att göra det.

Godispåsen Step by Step från Ekorrens Ekologiska. Sura fotavtryck (!!) med smak av citron, hallon, äpple, svarta vinbär, ananas, körsbär och apelsin.

- Produkter som är ekologiska och med naturliga ingredienser är alltid att föredra. Den här godispåsen slukade familjen ikväll och alla gillade smakerna.

Blackberries LSHP Mealbar (Low Sugar High Protein) från Naturdiet.

- Jag äter inte måltidsbarer själv så den här hamnar hos en vän men visst ser den fin ut med sin blåbärsfärgade mitt och vita yta.

Purely Greens Max från Supernature är ett avancerat supermatkomplex som innehåller supergräs, alger, grönsaksextrakt, frukter och örter som ska ge ett brett spektrum av proteiner, vitaminer, mineraler, spårämnen och enzymer.

- Det här väntar jag med att testa tills jag slutat amma.

Te+ Sockerbalans från Friggs. Ett te berikat med krom som hjälper kroppen att hålla en normal blodsockernivå. 

- Ett rött te som doftar ljuvligt av chai, är koffeinfritt och därför passande till kvällsfika.

Stort tack till Loppi-gänget för en intressant vårpeppande blogbag!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!