2014-04-27

Lyckliga dagar!

Ibland har jag tur. Tur att saker sammanfaller och ger riktigt sköna och lyckliga dagar.

Maken blev oväntat ledig i fyra dagar, det var hur längesen som helst som han varit ledig på det här viset och att det är samtidigt som barnen har påsklov är perfekt. Dessutom har vädret varit fantastiskt även här, solen strålar galet mycket och alla är, trots solskydd, solbrända efter hela dagar utomhus.

(Nej, Mini är naturligtvis inte solbränd, han är lika genomskinlig som han varit sedan han föddes.)

Jag har planterat om våra egensådda små plantor och lyckan i att kunna göra det utomhus är stor. Något jag längtat efter sedan jag blev vuxen. Att ha min egen trädgård där jag får spilla blomjord bäst jag vill. Små, små steg till lycka.

Studsmattan har satts upp, det har lekts vattenkrig och barnen har ätit glass i stora lass. Vi har grillat varje dag och avslutat kvällarna med film i soffan.

Ljuset, det underbara starka ljuset, är precis vad jag behöver. Tack för det smhi.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!