2014-04-14

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att få bekräftat att det är något fel på mina händer.
Resten av kroppen kan vänta tills jag slutat amma.

Blev jag irriterad på:

Hur jag lämnar vårdcentralen med diagnos och klarhet i hur jag ska gå vidare och ett par timmar senare har tusen nya frågor.
Vore det inte trevligt att erbjudas ett uppföljande telefonsamtal med läkaren några dagar efteråt?

Undrade jag: 

Om det är lika dumt som jag tror att låta en tvååring börja med napp?

Lärde jag mig:

Att det inte går att färga mikrofiber med textilfärg.
Det stod säkert på förpackningen men orka läsa...

Önskade jag: 

Att vårt skräpinternet skärpte till sig.
Känns som att vi sitter med ett modem från 90-talet.
Trrrriiiiiiiidrrrrruuuuuu....

Den kommande veckan hoppas jag:

Att vi får en färgsprakande solvarm påsk med extremt mycket godis.
Lovar att låta barnen få smaka.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!