2014-04-28

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att få rå om min familj i solskenet i fyra lediga, fina dagar.
Ibland är livet extra skönt!

Blev jag irriterad på:

Säljare på Tradera som lägger på små (som stora) pengar i fraktkostnaden.
Skriv istället att du lägger på en krona (!!) för emballage om det är så du tänker. Snåljåp.

Undrade jag: 

Om min allt eller inget-mentalitet leder till antingen upprustning eller förfall och ingenting däremellan?

Lärde jag mig:

Att obehandlat karpaltunnelsyndrom kan leda till bestående nervskador, svaghet och känselbortfall.
Försöker verkligen avlasta och undvika att använda händerna.
Jag är dålig på det.

Önskade jag: 

Att vi plötsligt fick en massa pengar.
Vi måste hitta en bra bil som rymmer hela familjen och det är löjligt svårt med vår budget.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att solljuset håller sig kvar och motar bort tungsinnet som tyvärr börjat göra sig påmint.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!