2014-04-03

Min Bucket List!

Jag blev inspirerad av Beatrice och tänkte skriva min egen Bucket List, man vet ju aldrig när det är dags att sparka hinken... När jag börjar fundera på vad jag verkligen vill ha gjort innan jag dör så kommer det inte upp några självklara svar. Alls. 

Innebär det att jag är nöjd? Eller att jag inte vågar stå för mina önskningar? Eller en kombination?

Här kommer den i vilket fall som helst, en blandning av saker som skulle vara kul att ha testat, borde testa och annat som kanske skulle vara bra att ha klarat av.

- Skaffa körkort.

- Bli en älskvärd och snäll farmor/mormor (om jag har tur att få barnbarn).


- Resa till Australien och gärna genom USA.


- Vara nöjd med min kropp.


- Vara ekonomiskt oberoende. 


- Leva skamlöst dyrt i en vecka.

- Träffa Eddie Izzard.

- Åka snowboard eller slalom.

- Gå på vin- och/eller avancerad vinprovning.

- Gå all in (behandlingar och massage av alla de slag) på ett spa under ett dygn.

Hur ser din bucket list ut?
- vs -

2 kommentarer:

  1. Resa till afrika, starta ett eget "antik och kuriosa" butik och sälja begagnade saker, skaffa höns och kanske en liten ponny :)

    Och så glad jag blev när du tycker att barnen är i alla fall lite lik mig! Annars är dom så galet lik sin pappa, så folk brukar säga att det är tur att jag burit dom i 9 månader så jag vet att jag varit med och gjort dom, haha!

    Ha en fin fredag <3
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Du, det där tål att funderas på. Så här direkt kan jag inte säga att jag har något som jag på min dödsbädd skulle lämna sorg över att jag inte gjort.
    Gör det mig till en tråkig eller en nöjd människa?

    Jo, en sak kommer jag på. En sak jag ångrar att jag inte vågat. Men den är jag nog på väg att uppfylla nu. ;-)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!