2014-04-28

Tävla om ett stort doftljus från Yankee Candle!

Solen sprider sina varma strålar över landet, växter knoppas och det firar vi gärna med väldoft även inomhus, inte sant?

Några av sommarens nya dofter från Yankee Candle är minst sagt fruktiga och nu har ni chansen att vinna ett stort Fruit-a-licious doftljus!
Black Plum Blossom - Den lockande sötman av ljuvligt blommande svarta plommon med inslag av vit mysk och vanilj.
Orange Splash - Som en explosion av gyllene solsken, den friska, fräscha doften av saftiga, nyplockade apelsiner.
Sweet Apple - Sötma och krispighet från ett härligt moget äpple direkt från äppellunden.
__________________________________________

1:a pris Yankee Candle Large Jar med önskad doft, värde 299 kr.
__________________________________________
För att vara med ska du svara på frågan:

Vilket av de tre Fruit-a-liciousljusen från Yankee Candle vill du vinna?

Skriv ljusets namn som en kommentar. 
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Gilla Yankee Candle på Facebook
(Skriv att du gjort det)

Följ @yankeecandlesweden på Instagram
(Skriv ditt Instagramnamn)

Tipsa om tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram
(Bifoga direktlänken i kommentaren och/eller ditt Instagramnamn)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den  11/5-14.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett separat inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Håll utkik då jag inte alltid har möjlighet att kontakta vinnaren enskilt. 
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

92 kommentarer:

  1. Black plum blossom låter som nåt i min smak :)

    SvaraRadera
  2. jag skulle vilja vinna sweet apple!

    tar två extra chanser:
    gillar redan - lisette bäcksro
    delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2014/04/115-vill-eller-svart-yankee-candle.html

    håller tummarna! =)

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  3. HEJ! Sweet Apple känns bra att tävla om! Följer gillar Yankee Candie delar på FB. Och Tipsar. Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  4. Skulle jättegärna ha doften Black Plum Blossom om jag vinner .

    SvaraRadera
  5. Skulle verkligen vilja vinna Black Plum Blossom,den lät verkligen fantastisk! :)
    Skulle behöva lite go-lukt här hemma med 4 katter och 2 råttor hehe ;P
    Ha det fint! :)
    //Tessan
    piercade_tessan@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Swweet apple önskar jag vinna
    Gillar på FB Eva Flood
    delat på FB Eva Flood
    evaflood@telia.com

    SvaraRadera
  7. Skulle vilja vinna : Sweet Apple. Gillar Yankee Candle på FB.
    Hejhej / Kerstin

    SvaraRadera
  8. Ja e jätte gärna med och tävlar och jag gillar sidan på facebook samt så följer jag på instagram och jag heter HAMPUSMAMMA85.Jag har tipsat på min blogg om tävlingen adressen finner du här nere,om jag skulle ha turen och vinna så skulle jag vilja vinna ljuset av doften "Sweet Apple"

    http://mammatillhampus.blogspot.se/2014/04/tavlar.html

    så nu håller jag tummarna

    SvaraRadera
  9. Jag vill såååå gärna vinna Black Plum Blossom. :)

    Följer på Insta med namnet qattla. Gillar på FB med namnet ana nordlander lund.
    Har bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2014/04/29/10678089-tavla-om-ett-stort-doftljus-fran-yankee-candle/

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  10. Black Plum Blossom tror jag att jag hade älskat :)
    Jag gillar på FB och delar Tina Carlström, https://m.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Alla tre dofterna verkar ju superhärliga, men allra mest hoppas jag nog på Black Plum Blossom. Gillar Yankee Candle på facebook och har delat tävlingen på min facebooksida:
    https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fvittellersvart.blogspot.com%2F2014%2F04%2Ftavla-om-ett-stort-doftljus-fran-yankee.html%3Fspref%3Dfb&t=Vitt+eller+svart%3A+T%C3%A4vla+om+ett+stort+doftljus+fr%C3%A5n+Yankee+Candle%21
    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  12. Orange Splash åh hoppas hoppas hoppas !

    mail: zamuelsdotter@yahoo.se

    SvaraRadera
  13. Sweet Apple - för att jag äter 4 äpplen om dagen. Mina tänder har tagit stryk av det. Men ett doftljus i äpple är nog ett bättre alternativ! Villa ha :D sandrajo87@yahoo.se https://www.facebook.com/sandra.dahmjohansson delat gillat

    SvaraRadera
  14. orange splash :) gillar på fb som annica la sundström

    SvaraRadera
  15. Hej
    Jag skulle vilja vinna Black Plum Blossom.
    Kram Jennifer
    (jenniferthelin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  16. Har jag turen att vinna så verkar Black Plum Blossom lukta supergott!

    Mvh
    Amanda
    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Sweet apple blir min favorit .Gillar Yankee Candle på FB och får 2 lotter.
    Hoppas nu på denna fruktiga läckerbit...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag vill gärna vinna Black Plum Blossom....

    SvaraRadera
  19. Anna Mårtensson2014-04-29 19:27

    Om jag vinner skulle jag vilja ha doften Orange Splash , den verkar dofta underbart! =) vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Tjenixen.

    Tack för en informativ och inspirerande sajt/blogg :)

    Min absoluta favorit ljus-djungeln och önskade vinst från Yankee Candle är Sweet Apple.

    Vänliga hälsningar // "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Jag gillar redan på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Jag skulle vilja vinna Sweet Apple. Älskar äppeldoft!
    Ha en härlig vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Tobias Eriksson2014-04-29 23:34

    Sweet Apple.

    Gillat deras sida på FB

    lilsanto08@comhem.se

    SvaraRadera
  23. Jag skulle vilja vinna sweet Apple
    Jag har gillat på Facebook och jag följer på instagram och mitt namn där är ejosblo2
    Mail: ejosblo2@live.se

    SvaraRadera
  24. Skulle vara underbart att vinna "sweet apple "
    Har gillat på FB och delat https://www.facebook.com/annalisa.rent

    SvaraRadera
  25. Hej!

    Jag är gärna med!
    Sweet Apple skulle passa bra,
    en fin doft i mitt hem ha.
    Till vardag som vårens fest,
    alltid nät man behöver det som mest!

    Ha en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  26. Sandra Kaun2014-04-30 09:13

    sweet apple

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  27. Sweet Apple.
    Gillar deras facebooksida.

    Har aldrig haft deras ljus så skulle vara kul att få testa ett och kanske hitta en ny favorit! :)

    SvaraRadera
  28. Milla: Jag vill vinna sweet apple, älskar doftljus och tycker att de skapar ett hem av väldoft. :)

    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Sweet Apple

    Anna Larsson på Fb

    allatidersanna@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej! Är meed :)

    Önskar mig "Black Plum Blossom"-ljuset.

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Följer på instagram (matatilda).

    Delat på fb: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  31. Har länge länge velat ha en yankee candle ljus
    så jag är absolut med och tävlar och hoppas på tur.

    1. Skulle vilja vinna: Sweet apple

    2. Gillat på fb (camilla millah öman)

    3. Följer på instagram (millahoman)


    Hoppas verkligen på tur.. Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Black Plum Blossom :)
    Delar vidare till min fb sida (Carina Gerdin).
    Trevlig Valborg! / Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  33. Jag vill vinna Black Plum Blossom

    SvaraRadera
  34. Ljuset Black plum Blossom med bland annat vit mysk i skulle vara härligt att få tända och göra mysigt hemma. Självklart gillar jag sedan innan Yankee Candle sedan innan. Delar tävlingen på min facebook https://www.facebook.com/anette.m.carlsson

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  35. Glömde skriva mitt instagramnamn- Bolibompan
    i tidigare inlägg
    facebook,com/aasa.ullstrom

    SvaraRadera
  36. Black Plum Blossom skulle jag vilja vinna :D
    Jag följer på instagram (@Villemo) och tipsar på min blogg :)

    SvaraRadera
  37. Ahh glömde berätta att jag har gillat på FB oxå :)

    SvaraRadera
  38. På Photohugs.se har jag länkat till detta inlägg.

    (nu har jag tipsat om denna tävling och gillat dom på alla möjliga sätt så nu är de bara att hålla tummarna!)

    Sry för att de blev tre inlägg

    SvaraRadera
  39. Orange Splash! Jag vill ha in en fräsch solskensdoft i mitt hem! :-)
    Gillar och tipsar på min sida; https://www.facebook.com/annajonssonsmail/posts/629694833785465?stream_ref=10
    Trevlig helg!
    Anna Jonsson

    SvaraRadera
  40. Jag är GÄRNA med och tävlar! Jag skulle gärna vilja vinna Black Plum Blossom! Jag tar även en extra lott, jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    SvaraRadera
  41. Skulle gärna vinna apelsindoft...:)

    SvaraRadera
  42. Johanna Mårtensson2014-05-01 08:56

    Hoppas få vinna Orange Splash

    Följer på FB /Johanna Mårtensson

    SvaraRadera
  43. Sweet Apple skulle vara riktig gott att vinna. Kunde man drömma sig till sina egna äppelskördar och bara njuta.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  44. Jag är gärna med. Sweet apple skulle passa så bra ute i vår lilla stuga. Den håller jag tummarna för att vinna. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  45. Orange Splash låter ju helt ljuvlig :)

    SvaraRadera
  46. Black plum blossom. Jag har gillat deras Facebook sida och följer dom på instagram på instagram heter jag johannaswensson

    SvaraRadera
  47. Jag vill vinna orange splash!
    malin_92girl@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Åh bästa vinsten, men vilket svårt val! Orange Splash blir det till slut, med apelsiner kan det aldrig bli fel :) Följer dem redan på både facebook (Liie Larsson) och instagram (liielarsson). liie.blogg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag önskar vinna Orange Splash. Den doften får mig att drömma om medelhavet och alla fantastiska resor jag gjort och kommer att göra i framtiden. Värmande sol och färska apelsiner. Längtan och känslan kommer att infinna sig.
    Monica.sjoberg@ltdalarna.se

    SvaraRadera
  50. Jag är med och tävlar!
    1. Gillar Yankee Candle på Facebook (Neda Sara)
    2. Följer @yankeecandlesweden på Instagram (@neapeapajbraj)
    3. Delat på Facebook (Neda Sara)

    Jag hoppas på Fruit-a-liciousljuset, Orange Splash!
    Trevlig helg,
    Mvh, Neda

    SvaraRadera
  51. 1. Jag är gärna med och tävlar, vill vinna doften Black Plum Blossom
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  52. Hej. Jag skulle vilja vinna orange splash - vilket underbart roligt namn
    Hälsningar Anneli , anneli.akerman61@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Vilken underbar tävling!
    Jag är gärna med. :)

    Black Plum Blossom låter som en underbar och somrig doft. :)
    Hade varit härlig vardagslyx att tända ett fint Yankee Candle ljus
    om kvällarna. :)

    Gillar Yankee Candle på Facebook som Malin Gustafsson

    Följer Yankee Candle på Instagram som frozenvanilla_

    Har tipsat om tävlingen: http://frozenvanilla.blogg.se/2014/may/tavlar-om-ett-yankee-candle-ljus.html#

    frozenvanilla@live.se

    Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  54. Jag är med! Om jag vinner vill jag ha Black Plum Blossom :)
    Gillar Yankee Candle sen tidigare på facebook (Jessica Jonsson)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Orange splash skulle dofta underbart på landet i sommar.
    Jag har gillat på fb undrr namnet Sophia Soppe Rudeberg.

    sophiarudeberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag är gärna med och tävlar om Sweet Apple.
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2014/05/11-maj-vinn-ett-stort-doftljus-fran.html

    care(at)live.se

    SvaraRadera
  57. Har jag turen att vinna vill jag ha orange splash.

    Jag har gillat Yankee Candle på fb, Olsson Åsa


    Här är min blogglänk

    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/may/11-maj-vinn-doftljus.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  58. Jag önskar vinna orange splash :) tack!!
    Ha det gott. Mvh Emely, emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Jag skulle vilja vinna ljuset ''Orange Splash'', jag har gillat Yankee Candle på facebook samt börjat följa dem på instagram (instagramnamn: idabergstrand). :) Mejladress: ida.bergstrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Black Plum Blossom -hoppas på tur nu då :D my.thulin@live.se

    SvaraRadera
  61. Jag är gärna med! Jag är ett stort fan av citrusfrukter så hade absolut velat vinna Orange Splash. Den hade blivit perfekt nu till sommaren med massor med fräsch doft i hela huset!
    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  62. Orange Splash låter helt fantastiskt. =)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  63. Jag skulle vilja vinn sweet apple :)

    charlotte061@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Black plum blossom skulle jag gärna vilja vinna! Låter som en härlig doft! :)
    jessicajanson90@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Jag är gärna med och tävlar om min favorit doft sweet apple. Gillar och delar på Facebook. gillar Yanke Candle på Facebook också. Nu hoppas jag på tur <3

    SvaraRadera
  66. Om jag hade lyckan att vinna hade jag valt Orange Splash det är en doft som jag tror passar mig jag är helt förälskad i fräscha, syrliga dofter och en utav de bästa dofterna som finns enlig mig är när någon skalar en apelsin och hela rummet fylls av en fräsch apelsin doft.
    - Gillat på facebook som linnea emanuelsson
    -Följer på instagram som linneaemanuelsson

    SvaraRadera
  67. - Jag skulle vilja vinna Sweet Apple.
    - Gillar YankeeCandle på Facebook (Sara Kramer)
    - Följer de på Instagram (sfik)
    - Har delat offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152372474261628

    Kram, Sara
    sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  68. Åh jag vill vinna Orange Splash! Älskar alla yankeecandles så ska bli spännande att lukta på denna doft. louisehagelin på instagram.

    SvaraRadera
  69. Jag skulle väldigt gärna vilja vinna "Black Plum Blossom".
    Jag har tipsat om tävlingen på min blogg: http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=55221&beid=2659541
    Och jag har gillat Yankee Candle´s sida på fb, och jag följer dom på instagram via: ibsfesten

    SvaraRadera
  70. Älskar Yankee Candle och hade önskat vinna Sweet Apple <3

    Trevlig kväll!
    Corina

    corinacadbrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. hej!
    jag skulle helst vilja vinna:
    Black Plum Blossom
    /saraeriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. 1) Jag hoppas på att vinna Sweet Apple!

    2) Gillar Yankee Candle på Facebook (Cecilia Maria).

    3) Har bloggat om tävlingen här: http://ceciliamaria.webblogg.se/2014/may/yankee-candle.html

    SvaraRadera
  73. Sådan underbar tävling! Jag känner redan doften.
    Om jag vann skulle jag vilja ha Black Plum Blossom. Jag älskar hur plommon!

    Extra: jag har gillat på Facebook (Agatha Absalyamova).
    Jag har följt på Instagram (@agatha1197).

    *Håller tummarna*

    SvaraRadera
  74. Orange Splash!!! Gillade på Facebook och följde på instragram :) @holmannen

    SvaraRadera
  75. Sandra Pettersson2014-05-10 17:55

    Åh, jag vill gärna testa Orange Splash.
    Gillar på FB som Sandra Marie Gullhöna Pettersson
    Gillar på Insta som sanla1973

    SvaraRadera
  76. 1. Jag önskar vinna Sweet Apple

    2. Gillar på FB - Sofie Altuntas

    3. Följer på instagram - SOFIE_ALTUNTAS

    4. Tipsar på min FBlogg
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/630600057016887

    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  77. Jerker Nilsson2014-05-11 07:43

    Jag tycker alla verkar lukta gott så det går bra med vilken som :)

    (Tävlas det två gånger här av misstag på samma ip-nummer så är jag gift med Annika Andersson :) )

    SvaraRadera
  78. Jag skulle vilja vinna orange splash

    delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/05/11/yankee-candle-115/

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    SvaraRadera
  79. Hej om jag vinner vill jag vinna doften Sweet Apple.

    SvaraRadera
  80. Jag önskar "Orange Splash" om jag vinner!! Gillar sedan tidigare Yankee Candle på Facebook och nu även på Instagram (jofmygod).

    Håller tummarna!! grodmalin@gmail.com

    SvaraRadera
  81. Jag vill vinna Black Plum Blossom! Gillar på fb, Erika Drewke

    SvaraRadera
  82. Jag är gärna med
    Skulle vilja vinna black plum blossom.
    Gillar de på fb, heter sandra san-san boström där :)

    SvaraRadera
  83. Orange Splash!

    Följer de på Instagram, heter @agnesingr
    Gillar de på Facebook

    SvaraRadera
  84. Black Plum Blossom!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  85. Black plum gillas!

    :)

    Hoppas på tur! /Håkan

    SvaraRadera
  86. Hej, jag är med och tävlar om black plum blossom! Den verkar superhärlig! Jag gillar yankee candles sida på facebook och följer dom på instagram! :)

    Sara Gustafsson

    SvaraRadera
  87. Hej!

    Jag vinner gärna Sweet Apple.

    Gillar på Facebook.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  88. ann-katrin j.2014-05-12 09:54

    Orange Splash

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  89. Hej! Jag kan tyvärr inte kommentera i bloggen, men hoppas så mycket på vinst :) är mest nyfiken på black plum blossom. Mvh Jessica

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!