2014-04-05

Tävla om vårdukningar från Duni!

Våren sprider sig så sakteliga över vårt långa land, i de södra delarna blommar körsbärsträden medan snön ligger tung i norr. Solen kikar dock fram över hela Sverige och det är så härligt!

När ljuset kommer är det många av oss som vill göra om hemma och lusten att bjuda in till vackert dukade fikastunder och middagar ökar. I Dunis webbshop får du uppslag till varierade dukningar tillsammans med fina erbjudanden. 

För att fira vårens ankomst ger Duni er chansen att bli en av tre som vinner en komplett dukning eller ett vårkit i designen med det inspirerande namnet Sunrise Flower.
1:a pris En komplett vårdukning, värde 341 kr.
Paketet består av 50 st Dunilinservetter, 4 st Snibbdukar, 50 st vita Lunchservetter, 2 st rosa Blockljus samt 12 st Vinglas. 
2 - 3:e pris Ett vårkit, värde 199 kr/kit.
Kitet består av 50 st Dunilinservetter och 2 st Snibbdukar.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vad heter designern som skapat årets Designs for Duni®?


Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Följ Duni AB på Facebook.
(Skriv att du gjort det)

Tipsa om tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Bifoga direktlänken eller användarnamn)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 20/4-14.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett separat inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Håll utkik då jag inte alltid har möjlighet att kontakta vinnaren enskilt.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

80 kommentarer:

  1. Designern heter Hanna Werning, följer Duni på FB.
    Perfekt vinst till ett litet kalas i sommar ;)
    / Kerstin

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Hanna Werning heter hon.
    Vore trevligt att kunna duka fint till makens födelsedag i maj så detta vinner vi gärna.
    Ingår choklad? ;)

    SvaraRadera
  4. Kristina T.2014-04-05 20:46

    Hanna Werning.


    Kristina Turesson

    SvaraRadera
  5. Hanna Werning.
    Maria ( marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  6. Hanna Werning heter designern

    Jag följer duni ab ( malin wiktor)

    Och jag länkar tävlingen på Facebook
    malinwiktor@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej! Är med :)

    Svar: Hanna Werning

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  8. Hej. Jag är gärna med. Svaret är Hanna Werning lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  9. Hanna Werning
    sibylle_ekengren@hotmail.com
    följer Duni på Fb

    SvaraRadera
  10. Det är Hanna Werning.

    Ha en fortsatt bra "möta Våren dag" :)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  11. Designern heter Hanna Werning.

    Har gillat på FB med namnet ana nordlander lund och så har jag bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2014/04/06/10639962-tavla-om-vardukningar-fran-duni/

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se :)

    SvaraRadera
  12. Svaret är Hanna Werning.
    Delar vidare till min fb sida Carina Gerdin.
    Ha det gott / Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  13. Svar: Hanna Werning

    Bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  14. Tjenixen.

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: Hanna Werning

    Vänliga vårhälsningar:

    "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hanna Werning

    SvaraRadera
  16. Jag vill gärna vara med och tävla!

    Rätt svar på frågan är Hanna Werning. Jag har gillat och delat på facebook och här är en direktlänk till min delning: https://www.facebook.com/sophiemichelle.persson/posts/433425500125797?stream_ref=10

    Sophie Michelle Persson

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  17. Christina Frisberg!!
    Klart jag vill vara med i utlottningen av finfina Duni produkter som gör framtida fester till rena rama paradiset.
    Den som designat heter Hanna Wering.
    Jag har gillat dunis fb sida :
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina frisberg.
    frisanpoxy@hotmail.se
    spänningen stiger till dragningen!! :)

    SvaraRadera
  18. Nr 1 Hanna Werning Nr2 Gillar Följer DUNI FB. NR 3 Delar och Gillar inlägget på FB.
    Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  19. Rätt svar: Hanna Werning
    monica.sjoberg@ltdalarna.se

    SvaraRadera
  20. johanna mårtensson2014-04-07 08:50

    Jag är gärna med och tävlar.

    rätta svaret på frågan är Hanna Werning

    Gillar även på FB / Johanna Mårtensson
    jojossan89@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med :)

    Svar : Hanna Werning.

    Gillar på facebook - Lina Eckerström

    Ha en fin dag :)
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  22. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Designern heter Hanna Werning.
    Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Ha en fin påsk!
    Mvh
    Malin
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Milla: Jag är gärna med! Svaret är Vallila, och jag skulle jätte gärna vilja vinna. Det behövs verkligen ett lyft hår hemma! :)

    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. I år samarbetar Designs for Duni med Hanna Werning. Gillat på Facebook

    SvaraRadera
  26. Hej,

    Svar: Hanna Werning.

    Har även gillat på FB :)

    Med vänlig hälsning,
    Louisa=

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Jag är supergärna med och tävlar om den härliga vinsten! Skulle passa perfekt till det kalas som ska bli av nu i maj.
    Svaret på frågan är: Hanna Werning.
    Jag gillar Duni på facebook.
    Jag delar tävlingen på min facebook i namnet Camilla Sandmark.
    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  28. Årets designer för Duni heter Hanna Werning, nu är det bara att hoppas på turen att det är jag som får vinna så jag kan duka så fint!

    SvaraRadera
  29. Men gud så fin vårdukning.
    Jag är absolut med och tävlar.

    1. Hanna Werning

    2. Gillat på fb (camilla millah öman)

    Hoppas på tur.. Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Vilken kul tävling! :)
    Designerna är Hanna Werning! Gillat på FB :)

    SvaraRadera
  31. Frida Bergner2014-04-10 20:30

    Jag är självklart med.
    Vilken härlig vår/sommar dukning man kan göra med detta härliga kit. :)

    Designern som skapat årets design för Duni heter Hanna Werning.

    Gillar Duni på FB: Frida Bergner.
    Delar tävlingen på FB: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10152340839274767?stream_ref=10

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. I år samarbetar Designs for Duni med Hanna Werning.

    delar på min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/
    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med och tävlar, svaret är Hanna Werning
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  34. Svar: Hanna Werning

    Jag har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/april/20-april-vinn-vardukning.html

    Gillar på Fb, Olsson Åsa

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  35. Hej!
    Skaparen av Designs for Duni, heter Hanna Werning!
    Och är nu även följare av Duni, på fb (Marie L-m)
    och på insta (marielyander)
    Ha det så fint/Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/04/13/vardukning-204/

    SvaraRadera
  37. Jag är med såklart! Följer Duni AB på fb och har delat tävlingen också på Fb. Lotta Claesson fd Wiberg heter jag där. Glad Påsk!!

    SvaraRadera
  38. Rätt svar är Hanna Werning!

    Kram Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  39. Hon heter Hanna Werning ;)

    Min mail: jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. ohh vilken vacker vinst. detta kan man ju ej missa

    1. svar: Hanna Werning.

    2. chanette andersson följer på fb

    3. tipsat på min blogg: http://chanette.blogg.se/2014/april/vinn-hos-vitt-eller-svart-20-april.html

    chanette81@hotmail.se

    SvaraRadera
  41. I år samarbetar Designs for Duni med Hanna Werning.

    Jag gillar Duni AB på Facebook (Cecilia Maria),

    och har bloggat om tävlingen här: http://ceciliamaria.webblogg.se/2014/april/duni.html

    SvaraRadera
  42. Jag är gärna med. Designern heter Hanna Werning. Den fina dukningen hade passat finfint nu när våren och sommarens alla kalas kommer.
    sunesson.dennis@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med :)

    Svar: Hanna Werning

    Gillat på fb (emelie johansson)

    Tipsat:
    http://maltesmammatavlar.blogg.se/2014/april/vinn-en-ljuvlig-vardukning.html

    Hoppas på tur!!
    Kram Emelie
    x_emelie@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Hanna Werning

    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  45. Svar: Hanna Werning

    Anna Larsson på Facebook

    Glad påsk!

    allatidersanna@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag är med, svaret är Hanna Werning.
    malin_92girl@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. SVAR: Hanna Werning

    Jag följer Duni AB på facebook och håller tummarna! :)
    mail: ulrikaseverin@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Svaret: Hanna Werning.
    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  49. gärna med ...svar Hanna Werning

    SvaraRadera
  50. Hanna Werning

    SvaraRadera
  51. Jag rä gärna med!
    Svar: Hanna Werning
    FB: C Care Regn
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2014/04/20-april-vinn-en-vardukning.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  52. Är gärna med och tävlar :-)
    Designern heter Hanna Werning
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Rätt svar är Hanna Werning :)

    Mvh Linda
    Emmiesmamma08@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Hanna Werning är årets designer.

    charlotte061@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Svar: Hanna Werning.
    Följer Duni AB på FB.
    Tipsat om tävlingen på min FB-sida.
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag är gärna med <3

    1. Svar: Hanna Wering

    2. Följer på FB - Sofie Altuntas

    3. Delar på min FBlogg
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/620547501355476?stream_ref=10

    Håller tummarna

    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  57. Glömde en bokstav i mitt svar ju :)
    Designern heter Hanna Werning

    MVH Sofie
    sofle.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  58. Hej!
    Mitt svat: Hanna Werning

    Beth

    SvaraRadera
  59. Svar Hanna Werning

    Följer på Facebook som Jessica Olofsson

    SvaraRadera
  60. Svar: Hanna Werning

    Jag följer Duni på FB (Annika Nilsson)

    Jag har tipsat och delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/455586431211522?stream_ref=10

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Hanna Werning
    kennethhedlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Å jag skulle gärna vilja vinna första priset :) Maken fyller 40 år snart och det måste ju firas så en snygg vårdukning vore ju nåt och vinglas :)



    Svaret är;

    Hanna Werning

    Hoppas :)

    SvaraRadera
  63. Jag gillar även Duni på FB :)

    SvaraRadera
  64. Hej, självklart med och tävlar :)

    Svar: Hanna Werning

    Gillar på fb, heter Corina Måbring Cadbrand där (https://www.facebook.com/corina.mabringcadbrand)

    Glad Påsk/ Corina
    corinacadbrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. designern heter Hanna Werning.

    gillar duni som annica la sundström

    SvaraRadera
  66. Svar: Hanna Werning

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Härtlig tävling!

    Jag är gärna med. :)

    Åh. vilket fint kit, hade varit så kul och förnya dukningen i köket. :)


    Svaret på frågan är: Hanna Werning

    Gillar Duni AB på Facebook: Malin Gustafsson

    Har tipsat här: http://frozenvanilla.blogg.se/2014/april/tavlar-om-en-vardukning.html#

    frozenvanilla@live.se

    Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  68. Hanna Werning!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  69. Hej!

    Svar: Hanna Werning.

    Gillar på Facebook.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  70. Hej. Vilken härlig tävling nu till våren!
    Svar: Hanna Werning
    Jag har gillat på Facebook (Agatha Absalyamova).

    Namn: Agata A

    SvaraRadera

  71. Hanna Werning har designat årets mönster för Designs for Duni!

    Hoppas på tur! /Håkan

    SvaraRadera
  72. Hej!

    Designern heter Hanna Werning!

    :)

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  73. Hej!

    Hanna Werning heter hon.

    :-)

    Varma hälsningar från
    Monika

    Min mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!