2014-05-14

Återanvändning!

Jag har skrivit om min absoluta bästa vän i duschen tidigare -  100% Pure Vanilla Bean Scrub, och här kommer ytterligare ett tips.

Doften är underbar, jag vet faktiskt ingen annan produkt som får mig att liksom blunda och dra in doften med en suck... Kroppen blir återfuktad och ren på ett otroligt behagligt sätt. En storfavorit helt klart!
När burken är tom så diskar jag den och den ljuvliga doften sitter kvar vilket jag gillar, såklart. Den är hur bra som helst till alla möjliga badrumsgrejer och är dessutom fin att se på. Jag har hårspännen och snoddar i min och varje gång jag öppnar den känner jag den milda vaniljdoften. Härligt!

Du hittar den hos Nature's Beauty.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!