2014-05-21

Inget telefonnummer...

Jag har beställt ett nytt mobilabonnemang från Halebop och har därmed avslutat mitt, säkerligen, femton år långa abonnemang hos Tele2. Jag ville ha kvar mitt telefonnummer och begärde därför portering. 

Det är säkert hur smidigt som helst OM man får det nya SIM-kortet innan det gamla avslutats. Suck.
By the way, kolla vad jag lagt mina rosa naglar på...
Försändelsen är försenad och jag har alltså inget nummer. 

Det går alltså inte att ringa eller messa till mig för närvarande. Förhoppningen är att paketet kommer med posten imorgon kväll, till dess nås jag på mail eller makens mobil. För er som eventuellt undrar...
- vs -

2 kommentarer:

  1. Just därför man drar sig för att byta...suck kram Diana

    SvaraRadera
  2. Men så typiskt! Varför ska det alltid vara något som strular? Det är väl därför man helst inte byter abonemang ....

    Säg vad du tycker om telefonen sen :)
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!