2014-05-05

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att familjen jag växte upp med är godhjärtade, snälla och kärleksfulla.
Tack mamma.

Blev jag irriterad på:

Mig själv.
Som vanligt.
Dumma händer.

Undrade jag: 

vad jag kommer hitta på för smart när jag försöker övertala mig själv att det är motiverat att köpa en ny mobil.
Vet att det inte är det förrän den nuvarande pajat men jag vill vill vill.

Lärde jag mig:

Att somliga går med trasiga skor.
För att de tycker att det är snyggt.

Önskade jag: 

Att vi hade ett litet växthus lutat mot södra sidan av huset.
Vill sätta ut våra tomatplantor.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att badrummet blir färdigkaklat och redo att tas i bruk igen.
Senast fredag. Gärna tidigare.
Oj, vad jag hoppas.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

1 kommentar:

  1. Åhhh jag vill med byta mobil! En samsung galaxy s5 skulle ju passa så fint i min hand! Min motivering till mig själv är att min iphone börjar bli på tok för gammal ... och seg .... och för dålig kamera ....

    Kram!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!