2014-05-12

Måndagslistan - Förra veckan

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att badrummet blev klart på rekordtid!

Blev jag irriterad på:

Nätbutiker som envisas med att med jämna mellanrum uppdatera sidan och tömma varukorgen.
Gissa hur många köp de går miste om.

Undrade jag: 

Hur det är möjligt att vi redan bott i huset ett helt år?
Lite skamligt att tiden inte räckt till och att de stora barnen fortfarande motvilligt måste dela på det minsta rummet. Snart så.

Lärde jag mig:

Att min man fortfarande kan förvåna mig.
På ett positivt sätt.

Önskade jag: 

Att leran som följer med alla skor in på något magiskt sätt skulle stanna ute.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att jag kommer igång med någon slags träning.
(Räknas glassked fram och tillbaks mellan skål och mun som armhävningar?)
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Skönt med ett färdigt badrum, helt klart värt att firas!

    SvaraRadera
  2. Så härligt att badrummet blev färdigt snabbt! Här hemma är jag glad för att hallen nu bara behöver ett lager färg till sen FÄRDIGT! Förstå lyckan att slippa skor i köket och jackor överallt! :)

    (och jag ska vara tyst om att jag faktiskt var duktig och gått 13,5 km idag efter att ha latat till mig mitt i alla sjukdomar som rått på torpet ;))

    Kram!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!