2014-05-19

Måndagslistan - Förra veckan!

Att starta veckan med en förra-veckan-lista gör mig lite mer medveten om vad som pågår när dagarna rinner iväg.... 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att mamma var hos oss nästan hela veckan.
Mina barn har världens bästa mormor.

Blev jag irriterad på:

Som en surkärring så ledsnade jag ur på det trista vädret.
Snöblandat regn ända tills lördagen.
Behöver solljus.

Undrade jag: 

Om jag kan plocka undan vinterkläderna?
Tänker att det får vara nog med snö några månader framöver.

Lärde jag mig:

Att alla hantverkare inte förtjänar sitt dåliga mañanarykte.
De som fixade vårt badrum var supereffektiva.

Önskade jag: 

Att alla fyra barnens förkylningar går över snabbt.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att frostnätterna tar slut så vi kan flytta ut våra växter!
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!