2014-05-26

Måndagslistan - Förra veckan

Att starta veckan med en förra-veckan-lista gör mig lite mer medveten om vad som pågår när dagarna rinner iväg.... 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Finaste korten som ungarna ritat och skrivit till Mors dag.
Känner mig älskad och uppskattad det är så skönt!

Blev jag irriterad på:

Att jag är överkänslig och analyserar sönder saker som säkert inte betyder något alls.
Instagram och (icke)gillande av bilder är påverkar mig.
Måste sluta lägga energi på sådant.

Undrade jag: 

Hur snabbt tiden går egentligen.
Det har redan gått hela fem månader sedan helikopterpojken kom.

Lärde jag mig:

Att jag klarar att låta bli sötsaker.
Åt inget onödigt på fem dagar och imponerade på mig själv.
Lördag och söndag bjöd på glass och godis men idag är det paus igen.
Om jag vill alltså - inga förbud.

Önskade jag: 

Att det regnar ett tag till.
Jag älskar somriga skyfall.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att vi kommer vara effektiva och komma igång med övervåningen.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

1 kommentar:

  1. Jag är också expert på att analysera sönder saker. Tidskrävande och man känner själv att det är lite "sjukt" att göra det på något som egentligen är ganska ytligt ...

    och helikopterpojken, hur kan han ha blivit så stor redan?!

    Hoppas ni har en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!