2014-05-03

Ny mobil - S4 Zoom?

Innan min Samsung S2 ger upp, vilket den säkert kommer göra snart, så vill jag byta upp mig till en ny mobil. Jag har varit supernöjd med den och håller mig gärna till samma märke.
Nu slipper du välja, Galaxy S4 zoom ger dig smartphone och kamera i ett.
Ring, fota och SMS: a samtidigt - Kamera med 16 megapixlar - 10x optisk zoom - 4,3" qHD sAmoled-skärm.
Den jag är sugen på är Samsung Galaxy S4 Zoom.

Nackdelen är väl att den skulle vara lite klumpig. Den väger 208 g mot 116 g som min nuvarande väger. Tänker en stor chokladkaka, det är ju inte så tungt. Det skulle kunna vara ett problem med mina karpaltunnelfingrar, S2:an är ju redan jobbig att hålla i. Å andra sidan har jag ingen lust att räkna med att händerna ska vara i det här skicket för all framtid.


När det gäller formen så stoppar jag sällan ner mobilen i fickan så zoomern borde inte vara så störande.

Äh, jag är så sugen på en ny och en sjysst kamera står väldigt högt, om inte högst, på listan över vad jag vill ha. 

Vet du någon som har en S4 Zoom?
- vs -

3 kommentarer:

  1. Åhh, en sån vill jag också ha!!

    SvaraRadera
  2. Åh nu blev jag verkligen sugen på en sån! Håller på och kollar mobiler eftersom min gamla HTC håller på att ge sig. Har dock varit lite inne på en Samsung S4 mini. Inte lika bra, men samma märke iallafall :) Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!