2014-05-27

Sötsaker som inte gills...

När man försöker undvika sötsaker i alla dess former så är det bra att veta vad som inte gills och du inte behöver ha dåligt samvete för.

Här är en lista på
Det godis du äter: 

- Jättesnabbt
- När ingen ser
- På språng
- Hemma hos någon annan
- För att vara artig
- Utan att du märker det

Det du äter och:

- Inte njuter av
- Inte tyckte var så himla gott
- Som var ett substitut för något annat du var ute efter
- Egentligen inte ville ha alls

Har jag glömt något annat som inte räknas?
- vs -

6 kommentarer:

  1. haha !! Helt rätt ;)
    jag sitter här och äter glass som "inte var så god" ;)
    så den räknas nog inte heller !!

    SvaraRadera
  2. Så himla passade att jag sitter här och käkar en näve smågodis ;)

    Kraam & ha en myspyskväll !
    Dessie - en hjärtebarnsmamma ♥
    http://dessie.vimedbarn.se

    SvaraRadera
  3. hehe.. passar bra i volangkampen det.
    kram kram

    SvaraRadera
  4. Haha! Oj så jag känner igen mig själv. När jag trycker i mig en chokladkaka snabbt och undangömt då räknas inte den ;)
    kram

    SvaraRadera
  5. Precis så är det! Men glöm inte bort - När du tycker synd om dig själv. Då räknas det inte heller ;)

    SvaraRadera
  6. Haha, härlig lista! ÖNskar jag kunde köra efter den! Om 4 veckor..då..dååå!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!