2014-05-31

Tävla om Frost på dvd/bluray & N3DS!

Måndagen 2 juni kommer Frost ut på DVD/BD, en film som fått fina recensioner och som hela min familj ser fram emot att se. 

Det har blivit dags för en rolig Disney-tävling där tre av er vinner ert eget exemplar av filmen, som bonuspriser finns ett Nintendo 3DS-spel och en söt Olof-figur som dansar!
©Disney
Det animerade äventyret Frost lägger en profetia ett helt land i evig vinter. Den orädda optimisten Anna måste därför slå sig samman med den våghalsige bergsmannen Kristoffer, och tillsammans ge sig av för att hitta Annas syster, Snödrottningen Elsa och få ett slut på den iskalla förtrollningen. På vägen möter de extrem kyla och mystiska odjur, och får kämpa mot naturens element för att rädda sitt kungadöme. Frost bjuder på hjärtvärmande humor och storslagna äventyr, fantastiska karaktärer och musik som inte lämnar någon oberörd. En magisk film för hela familjen att njuta av!
__________________________________________

1:a - 3:e pris Frost på DVD eller Blu-ray, värde 149 - 199 kr/st.
En av er vinner även Frozen - Olaf's Quest till Nintendo 3DS, värde 349 kr,
och Dansande Olof, värde 99 kr.
__________________________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vad heter filmen på engelska?


Skriv svaret som en kommentar och ange vilket format du önskar vinna. 
Skriv även om du är intresserad av spelet och/eller Dansande Olof.
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Bifoga direktlänken eller användarnamn)

- Följ @annavittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn)
____________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 8/6-14.
Lycka till!
____________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i separat inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Håll utkik då jag sällan har möjlighet att kontakta vinnare enskilt.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

74 kommentarer:

  1. Är gärna med och tävlar om detta fantastiska pris. Har inte sett filmen ännu och vill så gärna se den. Sörjer lite att jag inte fick se den på bio, men tiden räckte inte till.

    Jag önskar vinna på blueray. Självklart vill jag även ha chansen på nintendospelet till sonen som fyller 7 år 7 juni. Liten försenad födelsedagspresent skulle vara perfekt till honom.

    Svaret på frågan är FROZEN.

    Jag delar även på FB Lottiz Törnqvist
    Håller tummarna.

    SvaraRadera
  2. Eftersom vi va sjuka så mycket i vintras så missade vi den på bio (alla filmer visas bara några gånger i denna lilla stad), så vi har inte sett den än :( Den som ska vara så bra!! Klart jag är med och tävlar för hela familjens skull ;)

    På engelska heter den: Frozen

    Jag följer dig på instagram: tjugofemman_

    En dansande Olof skulle vara kul som extra vinst :)

    Kram kram!!

    SvaraRadera
  3. den heter FROZEN på engelska :) även intresserad av dansande olof!

    eriika.o.lindahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna filmen i Blu-ray format. Här hemma älskar vi både filmen och dess musik. Vi vill givetvis även vara med och tävla om spelet till Nintendo 3DS, något som dottern skulle bli helt överlycklig över att vinna då det var ett bra tag sedan hon fick ett nytt spel till hennes konsol. Som ensamstående mamma är ekonomin ofta tuff så nya spel är något som får prioriteras till födelsedagar och liknade vanligtvis.

    Filmen heter Frozen på engelska.

    Har givetvis delat offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Tjenixen!

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: Frozen

    Önskar endast filmen. Går lika bra med Blu-Ray eller DVD :)

    Vänliga hälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. "Frozen" är originaltitel.
    DVD format och spelet samt Dansande Olof önskas. Siri

    SvaraRadera
  7. Jag är med :)
    Svaret är Frozen & jag vill gärna vinna en Blu-ray :)
    Delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Ha det gott / Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  8. Jag är med :)
    Svaret är Frozen & jag vill gärna vinna en Blu-ray :)
    Delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Ha det gott / Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  9. Hej! Filmen heter Frozen. Underbar film :-)
    Jag följer på IG redan, malinsvenskbjorck.
    Delat på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Ha en härlig söndag!
    Mvh
    Malin
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Ida Isaksson2014-06-01 14:04

    Hej!
    Filmen heter Frozen på engelska!
    Om jag vinner vill jag ha filmen på DVD och ha den dansande Olof :)

    Vänliga hälsningar
    Ida Isaksson (ida-isaksson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  11. Svar: Frozen
    Jag vill vinna filmen på blu-ray :)
    (annaholm92@hotmail.com)

    SvaraRadera
  12. Svaret är Frozen (och jag skulle bli jätteglad av att bara vinna filmen), jag och Robin gick ju och såg den på bio och det var verkligen en bra film! Den skulle jag gärna ha för att se på med Jennifer också när hon blir äldre :)

    Jag följer dig redan på Instagram (såklart ;) )
    KRAM

    SvaraRadera
  13. Frozen heter den.
    Vinner gärna på bluray.
    Antar att man måste ha en spelkonsol för att ha nytta av en dansande Olof, och det har vi tyvärr ingen!
    följer dig på instagram med namnet fruwihlborg :)
    Hoppas på tur nu!

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Jag är gärna med!

    Svar: Frozen.

    Vid vinst önskar jag DVD. Och vinner även gärna spelet och en dansande Olof.

    Ha en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  15. Frozen heter den, dottern skulle vilja ha vilken som, har dvd spelare och ett 3ds så allt funkar, hon skulle bli glad även för dockan :-)

    SvaraRadera
  16. Åh, jag är gärna med!
    Svar: Frozen
    Jag önskar vinna den i Blu-ray och håller även tummarna för spel och dansande Olof!

    Extra chans(er)
    *Jag delar på FB (Carolina Åhsberg)
    *Jag följer på instagram (Carolina1979)

    Håller nu tummarna stenhårt! :-)

    SvaraRadera
  17. jag är gärna med och tävlar om både en blu-ray och spelet. spelet hade varit roligt för mig att spela på sonens 3ds. perfekt på långturer i bilen i sommar.. =)

    filmen heter Frozen på engelska.
    tar en extra chans o delar på facebook - lisette bäcksro

    håller tummarna hårt för vinst! =)

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Svar: Frozen

    Önskar vinna Frost på Bluray och är ej intresserad av de andra vinsterna.

    Tipsat på FB: https://www.facebook.com/desiree.larsen/posts/10152400828561259

    SvaraRadera
  19. Filmen heter Frozen. Jag önskar Blue-ray om jag vinner och en dansande Olof låter kul! :)

    SvaraRadera

  20. Filmen heter Frozen!

    Jag skulle gärna vilja ha i Blu-ray om jag vinner och jag är också intresserad av spelet och Dansande Olof.

    Vilken rolig tävling!

    SvaraRadera
  21. Filmen heter Frozen på engelska.

    Jag är intresserad av Blu-ray, Olaf's Quest och Dansande Olof.

    Pastejpixel@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Filmen heter "Frozen" på engelska. (Jag önskar att vinna en blu-ray men en dvd går annars även bra om det inte skulle finnas en blu-ray). Jag är även intresserad av spelet och dansande olof.

    Mvh Fia H

    SvaraRadera
  23. Delat på fb , skrev in adress som web adress .

    Frozen, och spelet så klart :)
    lilsanto08@comhem.se

    SvaraRadera
  24. Frozen ! Önskar vinna en blu-ray om turen är med mig!
    Följer och delar på instagram som @gollobracing Med vänlig hälsning, Helene

    SvaraRadera
  25. Rätt svar: Frozen

    Alltså den här filmen har ungarna tjatat om! Så jag hoppas på tur nu. Skulle bli en toppenpresent till Tore som fyller 4 nu den sista juni. och jag hoppas på att få vinna den dansande Olof också. råkade berätta om den för ungen. Nu tjatar han ....

    Jag har delat vidare offentligt på facebook - Elin Tegström
    ... Och jag gillar dig på instagram sen förut - elinteg

    Nu hoppas jag på massor av tur!
    mail. elinteg81@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Hej!
    Svar: Frozen
    Jag skulle helst vilja ha blu-ray men dvd funkar också! Är intresserad av både spelet och dockan :)

    Min mail: eriksson.frida97@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Eva Hjalmarsson2014-06-02 10:00

    Frozen
    Dansande Olof

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  28. Lina Eckerström2014-06-02 10:59

    Jag är gärna med :)

    Svar: Den heter väl Frost på engelska med.

    Ha en fin dag !
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  29. Frozen

    MVH'
    JÖRGEN LINDBLAD
    SKOLV 6
    83047 TRÅNGSVIKEN
    DANSANDE OLOF!!!!

    SvaraRadera
  30. Frozen

    Följer på instagram som jessolofsson.

    Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha spelet och blue Ray film.

    SvaraRadera
  31. Frozen!

    Önskar DVD/ Dansande Olaf vid ev vinst :)

    jottis82@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Svar: Frozen
    Jag skulle vilja vinna filmen på blu-ray och spelet!

    SvaraRadera
  33. Hej, jag önskar vinna den coola filmen Frost på Blu-ray och jag har ett Nintendo3DS, så jag hoppas på en chans där också.

    /Hanna W
    hannawe@live.se

    SvaraRadera
  34. Svar:
    Frozen (om jag vann skulle jag gärna vilja ha DVD)
    mvh,
    carrofrisk@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Hej,
    Svaret: Frozen
    Jag skulle vilja ha den i blu-ray om jag hade turen att vinna. Jag har tyvärr ingen 3DS men vill gärna ha en liten dansande Olaf. =)
    Kram Jennifer Thelin
    jenniferthelin@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Frozen
    Dvd vill jag vinna o dansande Olof
    Med vänlig hälsning,
    Jenny s piggg83@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Frozen heter filmen
    jag vill vinna blu-ray
    jag vill även vinna Nintendo ds spelet

    SvaraRadera
  38. Frozen heter filmen på eng

    om jag vinner vill jag gärna ha filmen på blu-ray samt Nintendo ds spelet

    cajhun@live.se

    SvaraRadera
  39. Svar: Frozen
    Jag vill gärna ha spelet :) men de andra priserna verkar också mycket trevliga, DVD ifall jag vinner filmen :)

    SvaraRadera
  40. Svar: Den heter frozen, har jag turen att vinna vill jag ha den på dvd.
    Jag är intresserad av spelet.

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/june/8-juni-vinn-frost.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  41. Hej!
    Filmen heter Frozen på engelska!
    Önskar den på dvd och är intresserad av Nintendospelet;)
    Hoppas på tur och trevlig underhållning med hela familjen!
    Vänlig hälsning Anna!
    tindrasoliv@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Frozen

    DVD. Spelet och/eller Olof, skulle bli glad för vilket som :)

    SvaraRadera
  43. Hej! Filmen heter Frozen på engelska. Har jag den otroliga turen att vinna så vill jag gärna ha den som DVD. Är även intresserad av den dansande Olof.

    SvaraRadera
  44. Anna LUndqvist2014-06-05 14:42

    Svar: Frozen
    Vill gärna ha spelet om jag vinner
    Följer på instagram annalundqvist70

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Daniella96@outlook.com2014-06-05 15:04

    Filmen heter Frozen på engelska. Jag skulle vilja vinna Blue-ray och Dansande Olof.

    SvaraRadera
  46. Hej, hej!

    Filmen heter "Frozen" på engelska.
    Om jag skulle ha turen att vinna önskar jag BluRay och 3DS + en liten Olaf vore underbart. Jag har inte sett filmen, men barnen har gjort det hos sin pappa. Låtarna fr filmen går dock på högtryck här när de är hemma. Vore underbart att få se den tillsammans med dem!!
    Har delat på Facebook under Annelie Lövgren

    SvaraRadera
  47. Svar: Frozen
    Jag är intresserad av att vinna spelet och filmen på DVD.
    Har tipsat om tävlingen på min FB-sida (https://www.facebook.com/ironnlid?fref=nf)
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  48. Frozen!
    Jag ösnkar blu-ray.

    SvaraRadera
  49. Hej Filmen heter frozen på engelska och om jag vinner vill jag ha filmen Som DVD :D Vi har inte bluray

    Stinaliffner@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Jag är gärna med. Den heter frozen. Har jag turen på min sida vill jag gärna ha den som Blu-ray och en dansande Olof skulle säkert uppskattas. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  51. Är gärna med och tävlar :-) Filmen heter frozen på engelska. Min systerdotter har flyttat till kanada och såg den där och hon tipsade om att det var filmen frozen vi borde se och seg som man kan vara ibland tog det ett tag innan jag kopplade att det var samma film som frost :-)
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Hej filmen heter frozen jag vinner gärna olof.
    Mvh Helena F

    SvaraRadera
  53. 1. Frozen


    Jag vill ha Blu-ray!
    Självklart skulle jag vilka ha en dansade Olof eller spelet men min

    lillebror skulle nog bli lika lycklig om han "bara" fick filmen!
    Jag har följt dig på instagram! (@isaponturo)

    Isa P

    SvaraRadera
  54. Frozen!

    Vinner gärna blu-ray och spelet!

    Jag håller tummar och tår för tur!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  55. Anna Abrahamsson

    DVD

    svar: Frozen

    SvaraRadera
  56. Hej!

    Filmen heter FROZEN på engelska!

    :)

    Mvh Alice

    Föredrar bluray och båda bonusvinsterna är intressanta!

    SvaraRadera
  57. ann-katrin j.2014-06-07 13:12

    Frozen

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  58. Svaret är "Frozen"!

    Önskar BD.

    :)

    Hoppas på tur! /Håkan

    SvaraRadera
  59. Frozen

    Och jag har delat tävlingen på FB

    https://www.facebook.com/sven.soderling

    Dansande Olof


    Sven Söderling

    SvaraRadera
  60. Filmen heter "Frozen" på engelska. Om jag vinner filmen så vill jag

    ha den på blu-ray. Om jag även vinner extra priset så vill jag helst

    ha 3DS spelet. Tack :)

    Emil D.

    SvaraRadera
  61. Frozen :-)

    Jag har länkat tävlingen på facebook här: https://www.facebook.com/bondmoran.charlotte/posts/480968882036336

    /Lotta
    klockaregard@hotmail.se

    SvaraRadera
  62. Frozen

    Dvd och givetvis är jag intresserad av dansande Olof.

    Följer redan på Instagram där jag även tipsat om tävlingen där.
    Även i bloggen och på Facebook.

    SvaraRadera
  63. Jag är gärna med och tävlar om en BluRay-film.
    Svar: FROZEN
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2014/06/8-juni-vinn-frost-pa-dvdbluray-n3ds.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  64. Hej! Filmen heter Frozen på engelska! Önskar Blu-Ray och vinner gärna de andra priserna också!

    Med vänlig hälsning, Lina
    niohl@bredband.net

    SvaraRadera
  65. Hej!
    Klart jag är med!
    Svar: Frozen
    Här har jag tipsat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/472678596168972

    Jag önskar DVD och Nintendo!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Frozen! Vill vinna DVD så jag saknar Blu-ray :) Spelet och/eller Dansande Olof...det spelar ingen roll (vi har ett Nintendo). Följer på instagram som anakokol. Delar på instagram

    SvaraRadera
  67. Svar: Originaltitel:Frozen

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Frozen
    Med vänlig hälsning Helena
    hille_p@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Kul tävling! :)

    Svaret är: Frozen

    Skulle önska vinna DVD filmen och är intresserad
    av spelet och/eller Dansande Olof. :)

    frozenvanilla@live.se

    Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  70. FROZEN är den engelska titeln för Frost.
    Har jag helt fel så är jag ju lost!
    Många har sagt att filmen är bra,
    så Frost på Blu-ray vill jag ha!

    Systerdottern fyller i sommar 8 år!
    "Vad ska jag ge i present?" är en fråga svår.
    Av sin morbror hon Nintendo 3DS ska få.
    Att få 3DS-spelet från mig vore så passande då!

    Den dansande Olof vill jag i bilen gärna ha,
    Att underhålla dottern som ej i bilen vill va!
    Följer dig på instagram gör jag redan.
    Mitt användarnamn ser du här nedan:

    @maddiekmw

    SvaraRadera
  71. Glömde skriva att jag gärna vill ha Blu-ray och vill gärna ha spelet.
    fly2me@spray.se

    SvaraRadera
  72. Kul tävling! :)

    Svaret är: Frozen

    Skulle önska vinna DVD filmen och är intresserad av
    spelet och/eller Dansande Olof. :)

    Glömde skriva i första kommentaren att jag
    länkat till tävlingen här: http://frozenvanilla.blogg.se/2014/june/tavlar-om-filmen-frost.html


    Följer dej redan på Instagram som frozenvanilla_

    frozenvanilla@live.se

    Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  73. Rätt svar: Frozen

    Jag är intresserad av följande bilagor: Frost DVD och dansande Olaf figur

    Julia G.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!