2014-06-14

Grattis till en vinnare!

Tävlingen om de fina djupa tallrikarna från Rosendahl hade jag gärna vunnit själv och ni är många som tänker som jag.

Rosendahl lämnar hela tio års krossgaranti på sitt porslin och det visste ni alla. En lycklig vinnare av ett set vackra Grand Cru Soft pastatallrikar är utsedd.
Pastatallrikarna från Grand Cru Soft ger en rymlig inramning till det italienska, det nordiska, det kalla och det varma köket. Den djupa tallriken har en diameter på 25 cm och ger dig gott om plats till att vara kreativ. Lägg upp minimalistiska pastarätter, soppor med garnityr, spröd portionssallad, svalkande glassdesserter eller kräm. Grand Cru Soft-seriens stilrena utseende matchar dina övriga föremål på bordet väl och vi lämnar 10 års krossgaranti på porslin.
Stort grattis till:

Marie
@marielyander
________________________________________

Skicka din adress och mobilnummer till vittellersvart@gmail.com  senast 17/6 så kommer tallrikarna med posten.


Lämna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.

Ett stort tack till Evelina och Rosendahl för vinsterna, och tack till alla som ville vara med i tävlingen!
- vs -

1 kommentar:

  1. Men åhhh, sååå himla glad jag blir,
    tusen och åter tusen tack, för fantastiskt
    fin vinst! Skickar mail på "stört"....
    Ha det så fint/ Marie

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!