2014-06-12

Grattis till tre vinnare!

Tävlingen om filmen Frost från Disney är avgjord. Filmens originaltitel är Frozen och det visste de flesta av er. Tre lyckliga vinnare är utsedda!
©Disney
Ett stort grattis till:

Maddie W

Du har vunnit filmen Frost och Olaf's Quest till N3DS.

Elin

Du har vunnit filmen Frost och en Dansande Olof!

Fia H

Du har vunnit filmen Frost.

________________________________________

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com  senast 17/6 så kommer vinsterna med posten.


Lämna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.

Tusen tack till Miriam och Disney för vinsterna, och tack till er som ville vara med i tävlingen!
- vs -

4 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna ! Frost är en riktig toppen film :)

    SvaraRadera
  2. 1000 tack!
    Vilken lycka!
    Ett mail är på väg till dig! (troligtvis redan i din inkorg)

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt att jag vann, skickar iväg ett mail till dig nu med min adress.

    SvaraRadera
  4. Åhhh hur kan jag ha missat det här! Skickar ett mail omedelbums! Tore kommer att bli världens lyckligaste :)
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!