2014-06-11

Lite låg...

Kortisonet har ännu inte gjort något bättre och jag inser att det drar ner mig. hade hoppats och längtat så efter att få tillbaka mina händer och jag är så besviken. Jag har inte gett upp helt, det kan väl fortfarande bli bättre (hoppas, hoppas) men det är svårt att låta bli att tyngas. 

Det är så länge nu, alltför länge som det varit såhär och jag är otroligt trött på det.

Har dessutom lyckats dra på mig mjölkstockning på ena bröstet och det gör ont. Har febertoppar från och till och har ännu svårare att bära Mini. Det gör mig också less. Jag värmer och masserar, det har ju hjälpt de tidigare gångerna men inte nu. Inte än.

Därför får jag inte riktigt gjort det jag tänkt, som de fyra lyckliga vinnarna som ska presenteras och en del annat. Det kommer efterhand.

Ska dock se till att, ikväll eller imorgon, få upp en finfin tävling där en fixarsugen vinner ett pris värt 2000 kr. Missa inte!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Blir ledsen när du är ledsen.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Lider verkligen med dig, hoppas innerligt att du snart märker att kortisonet ger verkan (eller att du blir av med värken på annat sätt!). Jobbigt när många tuffa saker läggs på hög, då rinner till slut bägaren över.
    Ta hand om dig <3
    Kram Maddie

    SvaraRadera
  3. Sköt om dig och låt det ta tid. Vi finns kvar här när din ork är bättre.
    Försiktiga kramar.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!