2014-06-16

Måndagslista - Förra veckan!

Veckans första inlägg består av en förra-veckan-lista som ska få mig att att uppskatta tiden lite bättre. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Äntligen sommarlov!
Inga tider att passa - frihet!

Blev jag irriterad på:

Den plötsliga hagelstorm som lämnade avtryck över vår bil.
Tak och huv är numer bucklig.
Så gör tydligen hagel stora som köttbullar.

Undrade jag: 

Hur kul det är att behöva lämna in en bil som ska säljas för reparation och betala dyrt för det.
Visserligen bara självrisk men ändå.
Inte kul alls visar det sig.

Lärde jag mig:

Att uppskatta min kropp bättre.
Jag har faktiskt burit och fött fyra barn, det är jag stolt över.

Önskade jag: 

För miljonte gången att jag hade ett körkort.
Tror att jag ska satsa på att försöka ta ett nästa vår.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att mina händer förbättras, det krävs säkert bara lite mer tid innan kortisonet gjort sitt.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

2 kommentarer:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!